Скретч. Підсумковий тест. 6 клас

Підсумковий тест з теми "Алгоритми і програми"

Додано: 20 квітня
Предмет: Інформатика, 6 клас
11 запитань
Запитання 1

Файл, створений у середовищі Скретч, називають



варіанти відповідей

 проектом 

 алгоритмом

 контейнером

 програмою

Запитання 2

 Як називають команди, об'єднані у групу в середовищі Scratch?


варіанти відповідей

 Спрайти

 Образи

Сценки

Скрипти

Запитання 3

Scratch - це

варіанти відповідей

Графічний редактор


Середовище програмування 

Програма для друку


ігрова програма

Запитання 4

 Командою

можна змінити властивість...

варіанти відповідей

розташування по вертикалі


напрямок руху 




розташування по горизонталі


тип обертання

Запитання 5

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 6

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

25

10

15

5

Запитання 7

Вкажи на неповне розгалуження

варіанти відповідей
Запитання 8

Вкажи на команду реалізації повного розгалуження у Скретч

варіанти відповідей
Запитання 9

Обери блок, яким у середовищі скретч позначається цикл у розгалуженні

варіанти відповідей
Запитання 10

Яку геометричну фігуру намалює Рудий кіт у результаті виконання алгоритму, поданого на малюнку?

варіанти відповідей
Запитання 11

Базова алгоритмічна структура, призначена для організації багаторазового виконання набору команд

варіанти відповідей

повторення

розгалуження

слідування

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест