Невдалий похід руського війська, описаний у "Слові...", відбувся
В уривку "розтікався він мислю по древу, сірим вовком по землі, сизим орлом під хмарами" йдеться про
Серед героїв твору "Слово про Ігорів похід" НЕМАЄ такого, як
Перед Ігоревим походом з'явилася прикмета, яка віщувала лихо
"Лучче ж бо потятим бути, аніж полоненим бути", - сказав
"Се моє, і те - теж моє", - так автор "Слова..." розповідає про
Рядки "О Руська земле, уже ти за могилою!" у "Слові..." - це
княгиня Ярославна звертається з благанням до
Події у "Слові..." розгортаються у такій послідовності:
"Вони потоптали поганії полки половецькії і, сипнувшись стрілами по полю, помчали красних дівчат половецьких..." - події, згадані в уривку, сталися
В уривку "Другого дня вельми рано кривавії зорі світ провіщають, чорнії тучі з моря йдуть, хотять прикрити чотири сонця..." автор називає "чотирма сонцями"
"Плаче-тужить Ярославна" на валу в місті
Ідея "Слова про Ігорів похід" -
В описі природи "Никне трава жалощами, а дерево з тугою к землі приклонилось" використано художній засіб
Серед оповідань основної частини "Слова..." НЕМАЄ розповіді про
Опис, поданий у рядках: "Ти стоїш в обороні... Нехтуючи рани, дороге браття, забувши почесті життя, і міста Чернігова отчого золотого стола, і своєї милої жони красної Глібівни звичку і вдачу" - стосується
"Сумує, квилить, плаче рано в Путивлі-граді"
Правильним є твердження
"Ізронив золоте слово, зі сльозами змішане"
"Тут кривавого вина недостало: тут пир докінчили хоробрі русичі..." - так у "Слові..." зображено
Словами "Ігор князь проскочив горностаєм в комиші і білим гоголем на воду. Упав на бистрого коня і скочив з нього сірим вовком. І помчав до лугу Дінця, і полетів соколом під млою, забиваючи гусей і лебедів" змальовано
Головну ідею "Слова..." - засудження князівських міжусобиць та заклик до єдності Руської землі - висловлює
У "Слові..." "землі раді, городи веселі" князеві
"Чи не гоже було б... почати старими словами ратних повістей про похід Ігорів?" - запитує у творі
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома