Познач рядок, який містить словосполучення.
Познач рядок, який містить поширене словосполучення
Познач словосполучення, у якому правильно визначено головне слово.
Прочитайте текст. Познач речення, у якому немає означення.
(1) Ми з товаришем перетинаємо плесо затоки Десни і відпливаємо до соснового гайка. (2) У лісі чути розмірений стукіт дятлів. (3) Над верхів'ям сосен ми бачимо величезного птаха з розпростертими крилами. (4) Це красується орел.
Познач речення, у якому граматична основа складається з одного головного члена.
Познач рядок, який містить словосполучення.
Познач словосполучення, у якому правильно визначено головне слово.
Прочитай текст. Познач речення, у якому допущено пунктуаційну помилку.
(1) У лісі зовсім стемніло. (2) На землі і в повітрі білів сніг. (3) Коні потомились і стали. (4) Навкруги вила хуртовина а Василько згадав теплу, ясну батькову хату.
Познач речення, у якому граматична основа складається з одного головного члена.
(1) У лісі зовсім стемніло. (2) На землі і в повітрі білів сніг. (3) Коні потомились і стали. (4) Навкруги вила хуртовина ,а Василько згадав теплу, ясну батькову хату.
Познач речення, яке складається лише з головних членів.
(1) У лісі зовсім стемніло. (2) На землі і в повітрі білів сніг. (3) Коні потомились і стали. (4) Навкруги вила хуртовина а Василько згадав теплу, ясну батькову хату.
Познач речення, у якому граматична основа складається з одного головного члена.
Укажи речення, у якому означення виражене займенником.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома