1. Вкажіть рядок, у якому слова в поданих парах є твірним — похідним.
2. У якому рядку слова розташовано так, щоб кожне попереднє було твірним для наступного?
3. Визначте, у якому рядку твірні поданих похідних слів належать до однієї частини мови.
4. Яким способом утворено іменники прамова, передісторія, призвук, неволя, суперприз?
5. У якому рядку всі іменники утворено суфіксальним способом?
6. Знайдіть рядок, у якому прикметники утворено префіксально-суфіксальним способом.
7. Яким способом утворено слово гідростанція?
8. Виберіть слова, утворені безафіксним способом.
9. Разом треба писати кожне слово рядка
10. Через дефіс треба писати кожне складне слово рядка
11. Разом треба писати кожне складне слово рядка
12. Прочитайте речення (цифри в дужках позначають наступне слово).
Життя біля озерця було (1)цікаве/прецікаве: у (2)духмяно/пʼянкому повітрі напинаються глибинні струни (3)легко/крилих бджіл, над (4)гордовито/кремезними будяками — (5)жорсткувато/басовиті зітхання джмелів, а ген — (6)біло/криле (7)летіння/мовчання метеликів з (8)жовто/гарячими вогниками на крилах.
Усі цифри на позначення елів, що пишуться через дефіс, правильно наведено в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома