Базова підтримка життя. СЛР

Додано: 18 березня 2021
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 1434 рази
12 запитань
Запитання 1

Що таке невідкладний стан людини?

варіанти відповідей

запланована завчасно дата проведення операції з метою погіршення фізичного або психологічного стану здоров"я

запланована завчасно дата покращення фізичного або психологічного стану здоров"я, яке становить пряму невідворотню загрозу життю та здоров"ю людини

поступове погіршення фізичного або психологічного стану здоров"я регулярними спостереженнями, здачею відповідних аналізів та висновків лікаря

раптове погіршення фізичного або психологічного стану здоров"я, яке становить пряму невідворотню загрозу життю та здоров"ю людини та виникає через хвороби, травми або з інших причин

Запитання 2

Серцево-легенева реанімація - це:

варіанти відповідей

сукупність дій по перевірці роботи серця (кардіограми), стану легень та дихальних шляхів

сукупність дій, які треба виконати за умови раптової зупинки серця

сукупність дій лікарів (хірурга та терапевта) з метою попередження раптової зупинки серця

сукупність дій лікаря кардіолога та бригади реаніматорів з метою недопущення раптової зупинк серця

Запитання 3

Як оцінити наявність дихання у людини?

варіанти відповідей

звернутись, запитати його анкетні дані і чекати відповіді

перевернути на спину, спостерігати за рухом грудної клітини, рахувати вголос до 10 (10 сек.), одночасно рахувати кількість видихів

включити секундомір та рахувати кількість вдихів та видихів за одну хвилину

якщо постраждалий лежить на животі, то прикласти вухо до вуст постраждалого і рахувати кількість видихів за 20 сек

Запитання 4

Здорова людина за 10 сек може зробити:

варіанти відповідей

2-5 вдихи

8-12 вдихи

жодного або один раз

1-3 вдихи

Запитання 5

Для проведення СЛР треба зробити:

варіанти відповідей

10 натискань на грудну клітину; глибина натискань 10-12 см; частота натискань 60-80 разів на хвилину

40 натистань на грудну клітину; глибина натискань 18-20 см; частота натискань 90-100 разів на хвилину

30 натистань на грудну клітину; глибина натискань 5-6 см; частота натискань 100-120 разів на хвилину

25 натистань на грудну клітину; глибина натискань 3-4 см; частота натискань 80-90 разів на хвилину

Запитання 6

Чому реанімаційні заходи краще проводити двома( і більше) особами?

варіанти відповідей

так працювати веселіше

кожний тримає під контролем дії іншого, підбадьорює та підганяє його

дві особи, працюючи поперемінно, міняються місцями через 2 хвилини роботи

при використанні автоматичного зовнішнього дефібрилятора в парі - один продовжує натиски на грудну клітину, інший працює з АЗД

так ефективніше

краще проводити одному

Запитання 7

Якими мають бути ваші першочергові дії, коли ви знайшли потерпілого?

варіанти відповідей

Перевірити пульс потерпілого

Зателефонувати "103" і повідомити про потерпілого

Подбати про власну безпеку

Перевірити стан свідомості потерпілого

Запитання 8

На яку глибину необхідно виконувати компресії грудної клітки для дорослих?

варіанти відповідей

1-2 см

3-4 см

5-6см

7-8 см

Запитання 9

Щоб забезпечити прохідність повітря дихальними шляхами необхідно:

варіанти відповідей

Покласти долоню на чоло та підняти підборіддя вгору

Натиснути підборіддя вниз та нахилити голову вперед


Підняти підборіддя вгору та повернути голову набік

Жоден з перерахованих

Запитання 10

Якщо постраждалий не дихає, Вам необхідно:

варіанти відповідей

Набрати 103 через 2 хвилини після початку СЛР

Набрати 103 перед початком СЛР

Почекати, можливо постраждалий сам прийде до тями

 Жоден з перерахованих

Запитання 11

Коли застосовується СЛР "тільки руки":

варіанти відповідей

Якщо рятівник не володіє методикою штучного дихання

Якщо рятівник не хоче проводити штучне дихання

Якщо обличчя жертви ушкоджене в ротоносовій області

Все перераховане є вірним

Якщо є біологічно небезпечно проводити штучне дихання

Жодна відповідь не є вірною

Запитання 12

Частота компресій повинна бути:

варіанти відповідей

не менше 100/хв

90/хв

150/хв

все перераховане

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест