Мета:
• навчальна: перевірити рівень знань учнів з вивченої теми;
• розвивальна: розвивати навички роботи з тестовими завданнями;
• виховна: виховувати самостійність і бажання самовдосконалення.
1. У якому рядку визначення прийменника правильне?
2. У якому рядку визначення сполучника правильне?
3. Які частини мови належать до незмінних службових частин мови?
4. У якому рядку всі слова належать до службових частин мови?
5. Якими способами творяться похідні прийменники?
6. У якому рядку допущено помилки в правописі службових слів?
7. У якому рядку морфологічний аналіз виділеного слова виконано правильно?
Протягом усієї минулої зими я відчував: щось має статись у цьому світі, щось неминуче станеться (Є. Гуцало).
8. Правила правопису частки порушено в реченні:
9. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні:
10. Виділене слово є сполучником і його слід писати разом у реченні:
11. Частка не пишеться разом у словах рядка:
12. У якому рядку морфологічний аналіз виділеного слова виконано правильно?
Любимо листопад, тому що він жовтневі син, а зимі брат (Народна творчість).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома