(1)У дитинстві ми всі від дороги чекаємо казки. (2) І вона справді приходить чи прибігає дорогами твоєї юності і лише коли-не-коли зупиняється ...нас. (3) Дорого, мила дорого, і сум верби, і тополина задума біля тебе, і блакитна хустка неба над тобою. (4) Як усе це разом схоже на пристановище синього птаха. (5) Тільки де він?
Пропуск у 2 реченні можна заповнити всіма прийменниками, ОКРІМ
(1)У дитинстві ми всі від дороги чекаємо казки. (2) І вона справді приходить чи прибігає дорогами твоєї юності і лише коли-не-коли зупиняється ...нас. (3) Дорого, мила дорого, і сум верби, і тополина задума біля тебе, і блакитна хустка неба над тобою. (4) Як усе це разом схоже на пристановище синього птаха. (5) Тільки де він?
За дапомогою повторюваного сполучника з'єднані однорідні члени речення в реченні
Прийменником є виділенне слово в реченні
Через дефіс треба писати всі прийменники в рядку
Помилку у вживанні прийменника допущено в рядку
Помилку у вживанні прийменника допущено в рядку
Сполучник підрядності є в реченні
Виберіть речення з підрядним допустовим сполучником.
Виділене слово є сполучником і його треба писати РАЗОМ у реченні
Виберіть речення, у якому виділене слово є сполучником.
Виберіть речення, у якому виділене слово не виступає сполучником.
Граматично правильно побудовано словосполучення
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома