Визначити рядок, у якому всі сполучники належать до сурядних.
Визначити рядки, у яких сполучник з'єднує однорідні члени.
Визначити рядок, у якому підрядні сполучники можуть належати до різних груп за значенням.
Визначити рядок, у якому вжито повторюваний сполучник.
Визначити рядок, у якому всі сполучники пишуться разом.
Укажіть речення, у якому сполучник пишеться окремо.
Укажіть рядок, у якому сполучник схарактеризований неправильно.
Прочитайте текст. Позначте речення, у якому допущено пунктуаційну помилку.
(1) У кінці майдану із-за рогу будинку вилетіло кілька вершників. (2) З усього духу, збиваючи снігову куряву помчали вони до ґанку. (3) Двоє дружинників скочили з коней і схопили за вудила сірого в яблуках інохідця. (4) З нього легко скочила молода жінка в овечому кожусі й зеленому оксамитовому ковпаку, обшитому темним соболем. (В. Ян)
Прочитайте текст. Позначте речення, у якому сполучник з’єднує однорідні присудки.
(1) У кінці майдану із-за рогу будинку вилетіло кілька вершників. (2) З усього духу, збиваючи снігову куряву помчали вони до ґанку. (3) Двоє дружинників скочили з коней і схопили за вудила сірого в яблуках інохідця. (4) З нього легко скочила молода жінка в овечому кожусі й зеленому оксамитовому ковпаку, обшитому темним соболем. (В. Ян)
Визначити рядки, у яких сполучник з'єднує частини складного речення.
Визначити рядок, у якому всі сполучники пишуться окремо.
Визначити, які сурядні сполучники виражають несумісність понять або чергування явищ. .
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома