З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні Ми йшли (1) вздовж дороги, (2) що круто повертала ліворуч, (3) та раптом (4) назустріч виїхала вантажівка.
1 А займенник
2 Б прислівник
3 В прийменник
4 Г сполучник
Д частка
Прийменником є виділене слово в реченні
Виділене слово є прийменником у реченні
Через дефіс треба писати обидва прийменники в рядку
РАЗОМ треба писати всі прийменники в рядку
Граматичну помилку допущено в словосполученні
Помилку у вживанні прийменника допущено в рядку
Утворіть граматично правильні словосполучення
1 згідно А наказам
2 відповідно Б наказами
3 керуючись В з наказами
4 усупереч Г до наказів
Д без наказів
Сполучник з’єднує частини речення, а не слова
Сполучник підрядності є в реченні
Виділене слово є сполучником, і його треба писати РАЗОМ у реченні
Правильно вжито парний сполучник у реченні
Частками є виділені слова в рядку
ОКРЕМО треба писати всі слова в рядку
Емоційні вигуки наведено в рядку
Виділене слово є прийменником і його треба писати окремо в реченні
Разом треба писати прийменник у сполученні
Виділене слово є сполучником і його треба писати РАЗОМ у реченні
Виділене слово є сполучником і його треба писати РАЗОМ у реченні
Граматично правильною є конструкція
НЕ потребує редагування речення
Виділене слово є сполучником у реченні
Виділене слово є сполучником у реченні
ОКРЕМО треба писати не з обома словами в рядку
ОКРЕМО треба писати не з обома словами в рядку
РАЗОМ з не треба писати слово в рядку
Через дефіс треба писати вигуки
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні Хочу, (1) щоб цвіла (2) край шляху квітка й гула над (3) нею (4) працьовита бджола
1 А іменник
2 Б займенник
3 В прикметник
4 Г прийменник
Д сполучник
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (1) Довго сам учись, (2) якщо хочеш (3) навчати (4) інших.
1 А дієслово
2 Б займенник
3 В прислівник
4 Г прийменник
Д сполучник
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні Затихли людські голоси в маленькій хатині, лише цвіркуни десь (1) під печею та в старих стінах заливались (2) своїм цвіркотом, (3) мовби для них (4) щойно зійшло сонце
1 А частка
2 Б сполучник
3 В прийменник
4 Г займенник
Д прислівник
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні Нема тих грошей, (1) якими можна б заплати (2) за людський розум і людське серце (3) навіть тоді, коли хтось думає, (4) що у світі все купується.
1 А частка
2 Б сполучник
3 В прийменник
4 Г займенник
Д прислівник
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні Яка (1) б хвилина не була (2) гірка, ти пам’ятай: (3) хтось (4) завжди допоможе.
1 А частка
2 Б прийменник
3 В займенник
4 Г прислівник
Д прикметник
Прочитайте текст. Як/би хто хотів почути голос самого вітру, то мусив би піти йому на/зустріч і зупинитися посеред степу. Тут, безумовно, ніщо не приєднається до його голосу, ніщо не стане на заваді. А хто бажав би перевірити вітер на/силу, то мав би глянути на тополю, яку той нагинає до/долу.
ОКРЕМО в тексті треба писати слово
Помилково вжито прийменник у варіанті
Граматично правильно побудовано словосполучення
Усі прийменники написано правильно в рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома