5 липня о 18:00Вебінар: «Щоденні-3» та «Щоденні-5»: незамінна частина уроку в Новій українській школі

Розкрій: смужка, клітинка, ворс

Додано: 10 червня
Предмет:
Тест виконано: 36 разів
28 запитань
Запитання 1

Вкажіть від чого не залежить величина допустимих відхилень від номінального напрямку нитки основи.

варіанти відповідей

виду лицевої поверхні тканини

побажання закрійника

виду деталі

Запитання 2

Вкажіть, що впливає на розрахункову величину допустимих відхилень у сантиметрах. 

варіанти відповідей

ширина деталі 

ширина виробу

довжина виробу 

довжина деталі

Запитання 3

Вкажіть за якою формулою переводять допустимі відхилення від номінального напрямку нитки основи з відсотків (%) у сантиметри (см).

варіанти відповідей

 ширину конкретної деталі помножити на 100% і поділити на допустимий % відхилення (см).

ширину конкретної деталі помножити на допустимий % відхилення і поділити на 100%

довжину конкретної деталі помножити на 100% і поділити на допустимий % відхилення

довжину конкретної деталі помножити на допустимий % відхилення і поділити на 100%

Запитання 4

Вкажіть величину допустимого відхилення для пілочки з тканини в смужку, клітинку.

варіанти відповідей

0 %

0,5 %

1 %

Запитання 5

Вкажіть величину допустимого відхилення для спинки з тканини в смужку, клітинку.

варіанти відповідей

0 %

0,5 %

1 %

Запитання 6

Вкажіть величину допустимого відхилення для верхньої частини рукава з тканини в смужку, клітинку

варіанти відповідей

0,5 %

1 %

1,5 %

Запитання 7

Вкажіть величину допустимого відхилення для нижньої частини рукава з тканини в смужку, клітинку

варіанти відповідей

2 %

3 %

4 %

Запитання 8

Вкажіть величину допустимого відхилення для верхнього коміра в смужку, клітинку.

варіанти відповідей

0 %

0,5 %

1 %

Запитання 9

Вкажіть величину допустимого відхилення для нижнього коміра з тканини в смужку, клітинку у виробах з застібкою доверху.

варіанти відповідей

до 5 %

до 10 %

до 20 %

Запитання 10

Вкажіть величину допустимого відхилення для верхньої частини підборта в смужку, клітинку.

варіанти відповідей

0 %

0,5 %

1 %

Запитання 11

Вкажіть величину допустимого відхилення в доточках підборта з тканини в смужку, клітинку.

варіанти відповідей

1 %  

2 %

5 %

Запитання 12

Вкажіть «визначення раціонального варіанта використання кожного куска матеріалу з урахуванням заданих параметрів» - це…

варіанти відповідей

розрахунок куска матеріалу

карта розкрою матеріалу

трафарет розкладки лекал

зарисування розкладки лекал

Запитання 13

Вкажіть «схема розташування лекал в прямокутній рамці» - це...

варіанти відповідей

копіювання розкладки лекал

трафарет розкладки лекал

зарисування розкладки лекал

розкладка лекал

Запитання 14

Вкажіть «уточнення розмірів та контурів деталей за лекалами шляхом додаткового вирізування» - це…


варіанти відповідей

розсікання настилу

викроювання деталей

крій швейного виробу

підрізування деталі

Запитання 15

Вкажіть що не враховують при виконанні експериментальних розкладок лекал

варіанти відповідей

довжину кусків тканини

 економічність норм витрати матеріалу

комплектність деталей виробу

кількість комплектів лекал

кількість та розміщення доточок

забезпечення вільного розсікання настилу

Запитання 16

Вкажіть чим характеризується економічність розкладок лекал

варіанти відповідей

шириною матеріалу

кількістю деталей

розміром деталей

формою деталей

величиною міжлекальних випадів

видом розкладки лекал

Запитання 17

Яккраще розмістити тканину при одиничному розкрої парних (симетричних) деталей виробу, якщо рисунок смужки не симетричний.

варіанти відповідей

в згин по довжині

в згин по ширині 

в розворот

Запитання 18

Як розміщують тканину при одиничному розкрої парних деталей виробу, якщо рисунок смужки симетричний.

варіанти відповідей

в згин по довжині

в згин по ширині 

в розворот

Запитання 19

Як розміщують тканину при одиничному розкрої не парних деталей асиметричного виробу, якщо рисунок смужки не симетричний.

варіанти відповідей

в згин по ширині 

в згин по довжині

в розворот

Запитання 20

Як накладають лекала на тканину, коли викроюють непарні деталі, а тканина розміщена в розворот.

варіанти відповідей

немає значення

виворотній бік лекала на виворотній бік ткаини

виворотній бік лекала на лицевий тканини

Запитання 21

Як повинні розміщуватися смуги по середньому шву спинки від талії до низу виробу.

варіанти відповідей

сходитися «ялиночкою»

бути паралельно шву

немає значення

Запитання 22

Як повинні розміщуватися смуги по середньому шву спинки прилеглого силуету від горловини до талії.

варіанти відповідей

сходитися «ялиночкою»

бути паралельно шву

немає значення

Запитання 23

Як повинен розташовуватися рисунок тканини на всіх клинах спідниці.

варіанти відповідей

не сполучатися по горизонталі, але однаково розширятися до низу

не сполучатися по горизонталі і не однаково розширятися до низу

сполучатися по горизонталі і не однаково розширятися до низу

сполучатися по горизонталі і однаково розширятися до низу

Запитання 24

Як повинен розташовуватися рисунок по сторонам виточок в спідниці.

варіанти відповідей

паралельно лінії зшивання

утворювати «ялиночку»

з одної сторони виточки бути паралельно лінії зшивання, а з іншої розміщуватися по косій

Запитання 25

На яку величину повинна бути паралельність рисунка по краям лацкану.

варіанти відповідей

на 2/3 його довжини від уступа

на 1/3 його довжини від уступа

на 1/2 його довжини від уступа

Запитання 26

Яка клітинка вважається середня по розміру за рапортом рисунка відповідно класифікації тканин в клітинку.

варіанти відповідей

до 0,5 см

0,5-5 см

5-10 см

більше 10 см

Запитання 27

Як повинен проходити напрямок нитки основи на деталях виробу з таких тканин як оксамит, вельвет, велюр, плюш, бобрик.

варіанти відповідей

немає значення

знизу вверх

зверху вниз

Запитання 28

Як повинен проходити напрямок нитки основи на деталях виробу з таких тканин як драп, сукно з яскраво вираженим начосом, замша, байка, фланель, низько ворсовий плюш. 

варіанти відповідей

немає значення

знизу вверх

зверху вниз

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест