Соціальне благополуччя. Спілкування і здоров’я. Конфлікти і здоров’я

Додано: 31 березня 2020
Предмет: Основи здоров’я, 6 клас
Тест виконано: 695 разів
22 запитання
Запитання 1

Спілкування за допомогою міміки, інтонації, жестів, сили голосу називається...

варіанти відповідей

агресивне спілкування

вербальне спілкування

пасивне спілкування

невербальне спілкування

Запитання 2

Які ти знаєш стилі спілкування?

варіанти відповідей

Пасивний

Активний

Врівноважений

Агресивний

Упевнений

Запитання 3

Яка поведінка людей характерна для агресивного стилю спілкування

варіанти відповідей

не знають чого прагнуть

ввічливі, уважні

діють тільки у власних інтересах

відстоюють власну точку зору, не враховуючи думок та інтересів інших

Запитання 4

Для ефективного спілкування найкраще

варіанти відповідей

схрестити руки на грудях

говорити швидко

не дивитися в очі

дивитися на співрозмовника

Запитання 5

До вербальних ознак навичок активного слухання відносяться слова та словосполучення

варіанти відповідей

"Справді?"

"Цікаво"

"Ну й що?"

"Нарешті ти закінчив"

Запитання 6

Щоб запобігти ескалації конфлікту потрібно:

варіанти відповідей

Зупинитись та подумати

Втекти

Підвищити голос

Покликати старших товаришів

Запитання 7

Оберіть кілька варіантів відповіді, що відповідають умінню слухати.


варіанти відповідей

слухати уважно, не перебивати співрозмовника

висловлювати власну думку точно, чітко, конкретно й послідовно

заохочувати до розмови словами: «А що далі?», «Цікаво», тощо

якщо щось незрозуміло, не соромитися уточнити;

вчасно закінчувати розмову, не зловживати увагою і часом співрозмовника.

Запитання 8

Який стиль спілкування має такі ознаки: прагнуть відстояти власну точку зору, не враховуючи думок та інтересів оточуючих; діють тільки у власних інтересах; під час розмови неввічливі, можуть лаятися, погрожувати співрозмовникові, принижувати його

варіанти відповідей

пасивний

агресивний

упевнений

Запитання 9

Оберіть ознаки упевненого стилю спілкування

варіанти відповідей

готові швидше прийняти чужу точку зору, ніж висловити й аргументувати власну

поважають думки й почуття інших

уміють ввічливо, але рішуче відмовитися від небезпечних пропозицій

говорять владно, зневажливим, зверхнім тоном

говорять спокійно, доброзичливо, упевнені в собі

Запитання 10

Який стиль спілкування слід застосовувати в ситуації, коли тобі пропонують щось небезпечне або те, що тобі не підходить?.


варіанти відповідей

пасивний стиль спілкування

агресивний стиль спілкування

упевнений стиль спілкування

Запитання 11

Який стиль спілкування слід застосовувати в ситуації, коли на тебе напали або намагаються кудись затягти?

варіанти відповідей

пасивний стиль спілкування

агресивний стиль спілкування

упевнений стиль спілкування

Запитання 12

Який стиль спілкування слід застосовувати в ситуації, коли будь-яке загострення стосунків є небезпечним?

варіанти відповідей

пасивний стиль спілкування

агресивний стиль спілкування

упевнений стиль спілкування

Запитання 13

Який стиль спілкування слід застосовувати в ситуації: коли хочеш попросити про послугу чи допомогу?

варіанти відповідей

пасивний стиль спілкування

агресивний стиль спілкування

упевнений стиль спілкування

Запитання 14

Якому виду стосунків відповідає даний опис: виникають найчастіше в колективі, компанії, класі, групі людей, об’єднаних спільною роботою, інтересами, навчанням.

варіанти відповідей

родинні стосунки


приятельські стосунки

товариські стосунки

дружні стосунки

Запитання 15

Який спосіб розв’язання конфлікту описано: учасник конфлікту тисне на співрозмовника, застосовує образливі слова?


варіанти відповідей

співробітництво

суперництво, конкуренція

пристосування, або поступка

ухилення від конфлікту

Запитання 16

Який спосіб розв’язання конфлікту описано: учасник конфлікту зволікає з рішенням проблеми, ігнорує її розв’язання?

варіанти відповідей

співробітництво

суперництво, конкуренція

пристосування, або поступка

ухилення від конфлікту

Запитання 17

Який спосіб розв’язання конфлікту описано: учасники конфлікту під час обговорення поважають одне одного, уважно слухають, намагаються зрозуміти позицію інших учасників конфлікту. Шукають рішення, яке задовольняє всіх.

варіанти відповідей

співробітництво

суперництво, конкуренція

пристосування, або поступка

ухилення від конфлікту

Запитання 18

Який спосіб розв’язання конфлікту описано: учасник конфлікту на все погоджується, ігнорує власні інтереси, робити те, що вирішать інші.

варіанти відповідей

співробітництво

суперництво, конкуренція

пристосування, або поступка

ухилення від конфлікту

Запитання 19

Загострення протиріч між співрозмовниками, що супроводжується зростанням емоційного напруження має назву



варіанти відповідей

конкуренція

ухилення

ескалація конфлікту

суперечка

Запитання 20

Що слід робити, щоб запобігти ескалації конфлікту?

варіанти відповідей

насміхатися над співрозмовником

поводитися чемно, не вживати образливих слів

зневажати і принижувати співрозмовника

уникати категоричних слів «завжди», «ніколи», «нізащо»

не боятися визнавати помилки, вибачатися

під час розмови вихвалятися і повчати

стримувати власні емоції, уміти розуміти емоції співрозмовника

неуважно слухати і перебивати

Запитання 21

Відмітьте ознаки дружніх компаній


варіанти відповідей

приймає тебе таким, яким ти є

з радістю приймає у своє коло нових друзів

за непокору можуть вчинити жорстоку розправу

мають ватажка і жорсткі правила

її члени поважають і підтримують одне одного

Запитання 22

Позначте ознаки небезпечних компаній

варіанти відповідей

мають ватажка й жорсткі правила поведінки

вимагають повної підпорядкованості та відданості

толерантно й доброзичливо ставляться до думок і поглядів одне одного

можуть ділитися на невеликі групи, які конкурують між собою

не забороняють спілкуватися з іншими людьми поза групою

можуть бути поширені куріння, вживання алкоголю, наркотичних речовин, схильність до ризикованої поведінки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест