Вкажіть складові гобачовської "перебудови":
Виберіть термін, який відповідає поясненню:"Процеси в економіці в часи "перебудови", які передбачали впровадження досягнень НТР у виробництво, активізація трудової ініціативи, підвищення матеріальної зацікавленості працівників в результатах праці і як результат - відновлення конкурентноспроможності радянської економічної системи"
Вкажіть складові економічної реформи часів "перебудови":
Знайдіть найточніше пояснення терміну "тіньова економіка":
"У 1990 р. інфляція становила 10% на рік, а вже у другій половині 1991 р. - 25% на тиждень. В умовах стрімкого знецінення рубля надзвичайно поширилася натуральні обміни. Підприємства відмовлялися одержувати за свою продукцію рублі, які презирливо називали "дерев"яними", а продукцію направляли передусім тим виробництвам, звідки одержували сировину, матеріали, енергоносії, щоб розплатитися з боргами". Яке явище в економіці описує історик
С. Кульчицький?
У журналі "Перець" часів "перебудови" активно висміювали соціальні проблеми. Про яке явище цього періоду йшлося у наведеному діалозі:" - Ніколи не бачила, щоб сусіда додому горілку ніс. Не інакше - самогон жене. Треба в міліцію заявити"
"Це був перший крок входження Радянського Союзу в ринкову економіку. Межі легального приватного сектора охоплювали виробництво трьох десятків видів товарів і послуг. Доходи тих, хто бажав мати свій бізнес, обкладалися 65-відсотковим податком, але це не ставало на перешкоді." Який закон забезпечив можливість розвивати індивідуальну підприємницьку діяльність? Коли це стало можливо?
В часи "перебудови" процвітало злодійство на підприємствах. Яке прислів"я відображає це явище?
Виберіть факти, які відображають життя населення УРСР у 90-х рр.:
Вкажіть правильне твердження:
Вкажіть соціальні наслідки "перебудови":
М. Горбачов на ювілейних урочистостях у листопаді 1987 року не оминув цю подію, а от В. Щербицький через місяць по тому, відзначаючи 70-річчя встановлення радянської влади в Україні, про неї навіть не згадував. Що за подія?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома