СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЕЛЬ В СКЛАДІ РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРІЇ на початку ХХ століття

Додано: 6 вересня 2022
Предмет: Історія України, 10 клас
Тест виконано: 44 рази
6 запитань
Запитання 1

До складу яких держав входили українські землі

на початку ХХ ст.?

варіанти відповідей

Російської та Австрійської імперій

Російської та Австро-Угорської імперій

Російської, Австрійської імперій і королівства

Румунії

Запитання 2

На скільки губерній поділялася територія Наддніпрянська Україна?

варіанти відповідей

шість

вісім

сім

дев'ять

Запитання 3

Модернізація - це …

варіанти відповідей

об’єднання підприємств, створене в умовах по силення конкурентної боротьби, щоб узгоджувати дії з виробництва і збуту товарів з метою одержання максимальних прибутків.

оновлення, удосконалення відповідне до сучасних вимог і смаків. 

зосередження засобів виробництва, працівників та обсягів виробництва на великих підприємствах.

Запитання 4

Індустріалізація - це …

варіанти відповідей

об’єднання підприємств, створене в умовах по силення конкурентної боротьби, щоб узгоджувати дії з виробництва і збуту товарів з метою одержання максимальних прибутків.

докорінна якісна зміна, різкий стрибкоподібний перехід від одного якісного стану до іншого.

створення та прискорений розвиток великої промисловості, перехід виробництва на якісно новий технологічний та організаційний рівень.

Запитання 5

Економічна криза, що охопила Наддніпрянську Україну в 1900–1903 рр., спричинила...

варіанти відповідей

націоналізацію важкої промисловості.

концентрацію промислового виробництва.

втрату економічної першості регіону в Російській імперії.

Запитання 6

У ХІХ – на початку ХХ ст. розвиток машинної індустрії прой-шов такі стадії розвитку:  промисловий переворот – індустріалізація – монополізація. Реформи 60 – 70-х років ХІХ ст. на Наддніпрянській Україні сприяли...

варіанти відповідей

початку промислового перевороту. 

промислового перевороту та розгортанню індустріалізації. 

завершенню монополізації. 

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест