На які запитання зі сфери маркетингової діяльності підприємства дає відповіді соціологічне дослідження?
На яке запитання зі сфери маркетингової діяльності підприємства не дає відповіді соціологічне дослідження?
Для одержання якої інформації на ринку товарів і послуг соціологічне дослідження не обов'язкове?
Для одержання якої інформації соціологічне дослідження обов'язкове?
Відношення покупця, споживача, користувача товару до товару є:
Яке соціологічне дослідження варто застосувати, якщо необхідно виявити процес вибору товарів сім'єю безпосередньо в магазині?
Відсутність соціологічної інформації може обернутися для підприємства:
Спостереження як метод вивчення поведінки покупців у магазині може здійснюватися:
Спостереження характеризується наступними ознаками:
Для розвідувального опитування характерна:
Які з проведених досліджень слід назвати експериментуванням?
Об'єктами масового соціологічного дослідження на ринку хлібопродуктів виступають:
За допомогою якого виду дослідження можна одержати інформацію щодо намірів покупців, переваги при купівлі товарів?
Особа, яка відповідає на запитання анкети це:
Збирання інформації шляхом задавання запитань респондентам — це:
Якщо необхідно одержати інформацію про експлуатаційні якості холодильника "Samsung" від домогосподарок населеного пункту, в якому проживає 50 сімей доцільно здійснити опитування:
Більш точну інформацію з великої кількості (мільйон) респондентів одержують опитуванням:
Якщо необхідно визначити зміну в наборі продуктів харчування сімей на кожному етапі їх життєвого циклу, то слід здійснити опитування:
Вибіркове опитування рекомендується проводити щоб:
Періодичне збирання даних в однієї і тієї самої групи респондентів - це:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома