Спецкурс «Творимо Нову українську школу разом»

Додано: 17 жовтня 2021
Предмет: Я досліджую світ, 1 клас
Тест виконано: 2 рази
7 запитань
Запитання 1

Метод навчання, при якому дитина не отримує знання у готовому вигляді, а здобуває їх сама у процесі власної навчально-пізнавальної діяльності називається

варіанти відповідей

діяльнісним методом.

інтеграцією освітніх галузей.

формувальним оцінюванням.

Запитання 2

До інтегрованих методик викладання діяльнісного підходу входять

варіанти відповідей

 активне навчання, кооперативне навчання, емпіричне навчання,

навчання через відкриття, навчання на основі запитів дітей

проблемне навчання, проєктне навчання, педагогіка Монтессорі,

Усі перераховані варіанти

Запитання 3

До складу психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП входять

варіанти відповідей

постійні учасники: директор або заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель початкових класів (класний керівник), учитель-предметник, асистент учителя, практичний психолог, соціальний педагог, учитель-дефектолог (з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП), вчитель-реабілітолог і батьки або законні представники дитини з ООП та інші

залучені фахівці: медичний працівник закладу освіти, лікар, асистент дитини, спеціалісти системи соціального захисту населення, служби у справах дітей та інші

Усі варіанти правильні

Запитання 4

Формувальне оцінювання

варіанти відповідей

має значення для підсумування набутих учнем знань і

переважно зводиться до оцінки.


служить учневі  для того, щоб він усвідомив, що зробив  добре, а що погано, і як він може  покращити свою роботу.

підтримує  учня та допомагає йому в процесі навчання:  учень отримує менше оцінок, але частіше —  зворотний зв’язок від вчителя чи однокласника.

Запитання 5

При виставленні підсумкової (річної) оцінки

варіанти відповідей

її фіксують у свідоцтвах досягнень учнів


її фіксують у класному журналі

Враховують індивідуалізовану діагностувальну  роботу (якщо така проводилась) за умови, якщо  виконання індивідуалізованої діагностувальної  роботи засвідчує покращення результату навчання


зіставляють навчальні  досягнення учнів з  очікуваними  результатами  навчання з урахуванням  Орієнтовної  рамки  оцінювання

Використовують словесне оцінювання,   оцінюють не  результат роботи, а особистісні якості  дитини, її пізнавальні процеси (увагу, сприймання, пам’ять, мислення), темп роботи.


Запитання 6

При організації дистанційного навчання пропорції подачі освітнього контенту розподіляються у таких режимах:

варіанти відповідей

30% синхрон, 70% асинхрон

50% синхрон, 50% асинхрон

10% синхрон, 90% асинхрон

Запитання 7

Вимоги, скільки часу учні можуть безперервно працювати з технічними засобами під час уроку, сформульовані у новому Санітарному регламенті, передбачають

варіанти відповідей

для учнів 1 класів — не більше 10 хвилин; 

для учнів 2 — 4 класів — не більше 15 хвилин;

під час онлайн уроку, коли діти нерухомо сидять біля екрана, вчитель має чергувати розумову активності з фізичною, пропонуючи учням руханки та ігри, проводячи гімнастику для очей.  

Усі відповіді правильні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест