Спецкурс «Творимо Нову українську школу разом»

Додано: 1 грудня 2021
Предмет: Я досліджую світ, 1 клас
9 запитань
Запитання 1

Метод навчання, при якому дитина не отримує  знання у готовому вигляді, а здобуває їх сама у  процесі власної навчально-пізнавальної  діяльності називається


варіанти відповідей

діяльнісним методом.

інтеграцією освітніх галузей.

формувальним оцінюванням.

Запитання 2

Інтегровані методики викладання діяльнісного підходу, здатні позитивно впливати на  навчання учнів у соціальному, емоційному,  фізичному, креативному і когнітивному вимірах - це...

варіанти відповідей

активне навчання, кооперативне навчання,

емпіричне навчання, навчання через відкриття,

навчання на основі запитів дітей, проблемне навчання, проєктне навчання,  педагогіка Монтессорі,

Усі варіанти правильні

Запитання 3

Організація інтегрованого навчання навколо  певної проблеми - це ...

Як у випадку навчання на основі запитів та проєктного  навчання, головну роль тут відіграє певне основне питання, проблема або проєкт,  а також їхній потенціал, що полягає у створенні нових перспектив у подальшому  вивченні теми


варіанти відповідей

Розвивальне навчання

Проблемне навчання

Традиційне навчання

Запитання 4

Формувальне оцінювання служить учневі  для того, щоб


варіанти відповідей

підсумувати набуті учнем знання і переважно зводиться до оцінки

лише щоби повідомляти батькам про поступ їх дитини, бути містком між учителем і батьками.

він усвідомив, що зробив  добре, а що погано, і як він може  покращити свою роботу. Вона підтримує  учня та допомагає йому в процесі навчання:  учень отримує менше оцінок, але частіше —  зворотний зв’язок від вчителя чи однокласника

Запитання 5

 При підсумковому оцінюванні  результатів навчання за рік учитель враховує

варіанти відповідей

результати виконання тематичних діагностувальних робіт


записи оцінювальних суджень про  результати навчання, зафіксовані на носіях  зворотного зв'язку з батьками

спостереження вчителя у процесі формувального оцінювання

Усі варіанти правильні

Запитання 6

До складу психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП входять



варіанти відповідей

постійні учасники: директор або заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель початкових класів (класний керівник), учитель-предметник, асистент учителя, практичний психолог, соціальний педагог, учитель-дефектолог (з урахуванням освітніх потреб дитини з ООП), вчитель-реабілітолог і батьки або законні представники дитини з ООП та інші;

залучені фахівці: медичний працівник закладу освіти, лікар, асистент дитини, спеціалісти системи соціального захисту населення, служби у справах дітей та інші.

лише учитель і асистент

Запитання 7

Під час дистанційного навчання встановлюється пропорція використання режимів роботи в освітньому середовищі таким чином:

варіанти відповідей

30% синхрон, 70 % асинхрон

50% синхрон, 50 % асинхрон

10% синхрон, 90 % асинхрон

за бажанням учителя

Запитання 8

Оберіть три твердження, які є засадничими для системи оцінювання НУШ (виберіть усі правильні відповіді).

Правильних відповідей: 3

варіанти відповідей

оцінювання не є частиною освітнього процесу

оцінювання здійснюють на засадах компетентнісного підходу

учні — активні учасники процесу оцінювання

оцінювання ґрунтується на уявленнях учителів про певний еталон знань та умінь

існує єдина система оцінювання, яка має застосовуватися в усіх школах без винятків

кожна школа має право на свою шкалу оцінювання

Запитання 9

Хто може бути суб’єктом оцінювання?



варіанти відповідей

Учитель чи учителька

Однокласники й однокласниці

Сам учень або учениця

Всі варіанти правильні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест