Розділ VІІІ. Спілкування

Додано: 23 квітня
Предмет: Українська мова, 5 клас
12 запитань
Запитання 1

... - взаємодія між людьми чи групами людей, за допомогою якої учасники краще пізнають один одного, обмінюються інформацією, думками, почуттями, досягненнями тощо, досягають взаєморозуміння.

варіанти відповідей

Стосунки

Спілкування

Запитання

Сварка

Запитання 2

Укажи види спілкування. Обери усі правильні відповіді.

варіанти відповідей

Вербальне й невербальне

Усне й письмове

Живе й віртуальне

Діалогічне й монологічне

Запитання 3

Цілі спілкування – це те, ...

варіанти відповідей

заради чого починають спілкуватися

заради чого сваряться

коли виникає суперечка

що виникає щодня

Запитання 4

Що передбачає спілкування?

варіанти відповідей

Пораду, підтримку, допомогу

вплив на думку, поведінку

Сварка, суперечка, конфлікт

узгодження, коригування спільних дій і планів, обмін враженнями

інформування, налагодження добрих стосунків

Запитання 5

Яке спілкування називають "живим"?

варіанти відповідей

Відбувається через засоби масової комунікації – телефон, смартфон, планшет, комп’ютер і мережу Інтернет, співрозмовник знаходиться на певній відстані

Безпосередній контакт з людиною, або з групою людей, коли співрозмовники поряд

Коли співрозмовник не бажає спілкуватися

Запитання 6

Яке спілкування назувають "віртуальним"?

варіанти відповідей

Відбувається через засоби масової комунікації – телефон, смартфон, планшет, комп’ютер і мережу Інтернет

Головними ознаками є реальні умови й безпосередній контакт зі співрозмовником

Коли виникає конфлікт, суперечка, сварка

Розмова двох або більше осіб

Запитання 7

Зростання неграмотності, поява нових видів шахрайства - це перевага чи недолік віртуального спілкування?

варіанти відповідей

Переваги

Недоліки

Запитання 8

Жорстокі дії з метою дошкулити, нашкодити, принизити людину з використанням сучасних електронних технологій - це ...

варіанти відповідей

шахрайство

наклеп

кібербулінг

булінг

Запитання 9

Доброзичлива атмосфера, теплі, приязні стосунки, емпатія, активність і зацікавлення всіх учасників спілкування, позитивне налаштування їх - це ознаки ...

варіанти відповідей

конфлікту

суперечки

неефективного спілкування

ефективного спілкування

Запитання 10

Уміння зосередити й утримувати увагу на предметі розмови впродовж усієї розмови, здійснювати цілеспрямоване вольове зусилля, щоб почути свого співрозмовника - це ...

варіанти відповідей

уміння говорити

уміння слухати

уміння виговориться

уміння читати

Запитання 11

Укажи форми мовленнєвого етикету. Обери усі правильні відповіді.

варіанти відповідей

Сварка

Вибачення

Вітання

Прощання

Суперечки

Подяка

Запитання 12

Обери усі правила безпечного спілкування в інтернеті.

варіанти відповідей

Користуйся надійними джерелами інформації

Не гуляй утемні часи доби без дозволу дорослих

Не завантажуй файли із сумнівних сайтів

Пам’ятай про авторське право, коли будеш використовувати матеріали з Інтернету

Використовуй надійні паролі. Тримай власні паролі в таємниці

Не погоджуйся на зустрічі з незнайомими людьми без дозволу рідних

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест