"Сполучники й сполучні слова у реченнях. Написання сполучників разом і окремо. Синонімічні й антонімічні сполучники." (7 клас)

Додано: 4 травня 2020
Предмет: Українська мова, 7 клас
Тест виконано: 2170 разів
12 запитань
Запитання 1

1. Які твердження стосуються сполучника? (Кілька відповідей)

варіанти відповідей

А) Незмінна службова частина мови, що виражає залежність іменника, числівника, займенника від інших слів у словосполученні та реченні.

Б) Службова частина мови, яка вживається для зв’язку однорідних членів та частин складного речення.

В) Змінюється за числами та родами.

Г) Є незмінним словом.

Д) За роллю в мові буває сурядним і підрядним.

Є) Не буває членом речення.

Ж) Має ступені порівняння.

З) Виступає другорядним членом речення.

Запитання 2

2. Яка група сполучників пишеться через дефіс? 

варіанти відповідей

А) Тоб/то, ніби/то, коли/б/то, мовби/то

Б) Бо/ж, хоч/би, коли/б/то, цеб/то

В) Тому/то, тільки/но, тим/то, отож/то

Г) Начеб/то, тож/бо, якби/то, але/ж/бо

Д) Отож/бо, якби/ж/то, цеб/то, тому/то

Запитання 3

3. У якому реченні виділене слово є сполучником і його слід писати разом?

варіанти відповідей

А) Вони боролися за/те, щоб ми сьогодні жили у вільній країні.

Б) Як/би там не було, комусь належало це перевірити.

В) Він говорить те/ж, що й інші свідки.

Г) Як/би не було ночі, то не знали б, що таке день.

Д) Я люблю тебе, друже, за/те, що в очах твоїх море синіє.

Запитання 4

4. Назвіть номери сполучників, які пишуться через дефіс...

1 Отож/то; 2 Ані/ж; 3 Мов/би; 4 Коли/б; 5 Так/що; 6 Ніби/то; 7 Тим/то; 8 Тому/то; 9 От/же; 10 Себ/то; 11 Тільки/но; 12 Якби/то; 13 Неначеб/то.

варіанти відповідей

А) 2, 3, 8, 11, 12

Б) 1, 2, 7, 9, 11

В) 1, 7, 8, 11, 12

Г) 1, 7, 9, 11, 13

Д) 5, 6, 7, 8, 12

Запитання 5

5. У якому реченні виділене слово є сполучником і його треба писати разом? 

варіанти відповідей

А) Повідомили про/те, що зустріч відбудеться завтра.

Б) Ми не розлучимось з тобою, що/б не сталось.

В) Вибач мені, брате, за/те, що спізнився з допомогою.

Г) Наша пісня - то/ж душа народу, його сила і міць.

Д) Треба дзвінкий голос мати, що/б гарно співати.

Запитання 6

6. У якому реченні виділене слово є сполучником і його треба писати разом? 

варіанти відповідей

А) Що/б там не кричало, біжи й не оглядайся.

Б) Що/б не робив - роби це дуже добре.

В) Що/б жить - ні в кого права не питаюсь.

Г) Що/б не трапилося - завжди будь людиною.

Д) Що/б улітку не вродило, те зимою не завадить.

Запитання 7

7. У якому реченні виділене слово є сполучником і його треба писати разом?

варіанти відповідей

А) Я мушу книжки читати, що/б очі мої не засліпило.

Б) Як/би ти не знав багато, а більше за всіх не знатимеш.

В) Я поважаю тебе за/те, що ти завжди дотримуєш слова.

Г) Про що/б не писав поет, він завжди пише про людину.

Д) Як/би не тиснув мороз, а весна все ж буде.

Запитання 8

8. У якому реченні виділену сполуку треба писати окремо? 

варіанти відповідей

А) Як/би було десять рук, усім би робота знайшлась.

Б) Як/би ви знали, паничі, як люди плачуть живучи.

В) Як/би не було зими, за кожух не дбали б ми.

Г) Як/би там не було, а комусь належало це перевірити.

Д) Як/би відали ви, які славні були ті суворі, закручені хлопці.

Запитання 9

9. У якому реченні виділене слово є сполучником і його слід писати разом?

варіанти відповідей

А) Як/же я тепер вернуся до батька, до матері?

Б) Взимку холодно, за/те комарі не кусаються.

В) Що/б не робив, роби все тільки найкраще.

Г) Ну що/б, здавалося, слова. Слова та голос...

Д) В криницю старості не заглядай, про/те, яким ти будеш, не гадай.

Запитання 10

10. У якому реченні виділене слово є сполучником і його слід писати разом? 

варіанти відповідей

А) Співай же за мною про/те, як весною усе відживається знов.

Б) Я люблю тебе, друже, за/те, що не можна тебе не любити.

В) І треба було принюхуватися, що/б їх ідентифікувати.

Г) Як/би не крутила хуртовина, блисне промінь - крига розтає.

Д) Не грайся хлібом - то/ж/бо великий людський гріх.

Запитання 11

11. У якому реченні виділене слово є сполучником і його слід писати разом?

варіанти відповідей

А) За/те її люблю, мою Україну убогу.

Б) Що/б ви не думали, а я буду працювати.

В) Як/би краще виконати завдання?

Г) Оголошено, що/б усі прийшли вчасно.

Д) Не думай про/те, що тоді сталося.

Запитання 12

12. У якому реченні виділене слово не є сполучником і його слід писати окремо?

варіанти відповідей

А) Не знаю, як/би склалась моя доля, коли б біля неї не стояла, мов благання,

моя зажурена мати.

Б) Як/би хліб та одежа, їв би козак лежа.

В) Не хочу я, що/б знов пекла мене війна в журбі.

Г) Людині треба, що/б її робота залишалася після неї жити.

Д) Як/би мені крила, у небо б злетіла.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест