24 червня о 18:00Вебінар: Практика створення матеріалів для оформлення та зонування класного приміщення в НУШ

Способи зображення земної поверхні, 6 кл

Додано: 26 жовтня 2020
Предмет: Географія, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

Об'ємна модель Землі

варіанти відповідей

карта

глобус

план місцевості

схема

Запитання 2

Точки, де земна вісь перетинається з поверхнею глобуса, називаються

варіанти відповідей

тропіками

екватором

полюсами

меридіанами

Запитання 3

Які три особливості характерні екватору?

варіанти відповідей

найдовша паралель

розділяє земну кулю на північну і південну півкулі

довжина близько 40 тис. км

розділяє земну кулю на східну і західну півкулі

Запитання 4

Лінії, що сполучають полюси

варіанти відповідей

паралелі

меридіани

тропіки

полярні кола

Запитання 5

До зображень місцевості на площині не належить


варіанти відповідей

карта

аерофотознімок

глобус

космічний знімок

Запитання 6

Про які зображення місцевості йдеться? На них не видно, які розміри і яку форму має ділянка

варіанти відповідей

фотознімок

аерофотознімок

космічний знімок

план

Запитання 7

За допомогою цих зображень одраазу можна побачити й великі простори Землі, й деталі на відносно невеликих ділянках

варіанти відповідей

фотознімок

аерофотознімок

космічний знімок

карта

Запитання 8

Яка характеристика стосується земної осі

варіанти відповідей

це вісь існує 10 млн. років

ця вісь уявна, насправді її не існує

вона довша за екватор

іі не можна математично обчислити

Запитання 9

На якому із зображень обриси географічних об'єктів (материків, океанів) відображють їх спавжній вигляд?

варіанти відповідей

карта

фотознімок

глобус

план

Запитання 10

Кут між напрямком на північ і напрямком на заданий предмет це

варіанти відповідей

азимут

меридіан

навігатор

Запитання 11

Азимут на підень становить

варіанти відповідей

180°

90°

270°

360°

Запитання 12

Відстань на місцевості можна виміряти (3 відповіді)

варіанти відповідей

рулеткою

кроками

часом

компасом

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест