1. У якому рядку правильно вказано закінчення прикметників, вжитих у реченні?
(Порядок закінчення відповідає порядку прикметників)
Самбреро - національн.. головн.. убір іспанців.
2. У якому рядку правильно вказано відмінок підкресленого прикметника, вжитого у реченні?
Самбреро - національн.. головн.. убір іспанців.
3. У якому рядку правильно вказано закінчення прикметників, вжитих у реченні?
(Порядок закінчення відповідає порядку прикметників)
Це крислат.. солом'ян.. капелюх, що нагадує українськ.. бриль.
4. У якому рядку правильно вказано відмінки підкреслених прикметників, вжитих у реченні?
(Порядок відмінків відповідає порядку прикметників)
Це крислат.. солом'ян.. капелюх, що нагадує українськ.. бриль.
5. У якому рядку правильно вказано закінчення прикметників, вжитих у реченні?
(Порядок закінчення відповідає порядку прикметників)
Але значно більш.. розмірів, із висок.. денцем і закруглен... догори краями.
6. У якому рядку правильно вказано відмінок підкресленого прикметника, вжитого у реченні?
Але значно більш.. розмірів, із висок.. денцем і закруглен... догори краями.
7. У якому рядку правильно вказано закінчення прикметників, вжитих у реченні?
(Порядок закінчення відповідає порядку прикметників)
Спочатку сомбреро було стильн.. прикрасою в одязі багат.. сеньйорів.
8. У якому рядку правильно вказано відмінки підкреслених прикметників, вжитих у реченні?
(Порядок відмінків відповідає порядку прикметників)
Спочатку сомбреро було стильн.. прикрасою в одязі багат.. сеньйорів
9. У якому рядку правильно вказано закінчення прикметника, вжитого у реченні?
Його виготовляли з дорог.. матеріалів.
10. У якому рядку правильно вказано закінчення прикметників, вжитих у реченні?
(Порядок закінчення відповідає порядку прикметників)
Згодом іспанськ. умільці винайшли солом’ян.. капелюх.
11. . У якому рядку правильно вказано закінчення прикметника, вжитого у реченні?
Він став дешевим і доступним прост.. людям.
12. У якому рядку правильно вказано відмінок підкресленого прикметника, вжитого у реченні?
Він став дешевим і доступним прост.. людям.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома