Ссавці

Додано: 23 грудня 2020
Предмет: Біологія, 7 клас
Тест виконано: 53 рази
18 запитань
Запитання 1

Степовий тхір — це представник ряду:


варіанти відповідей

Хижі

Комахоїдні

Рукокрилі

Гризуни

Запитання 2

До ряду Парнокопитні належить:


варіанти відповідей

Коза

Кінь

Зебра

Носоріг

Запитання 3

У хижих ссавців слабо розвинені:


варіанти відповідей

усі зуби

ікла

різці

кутні

Запитання 4

У хижих ссавців сильно розвинені:


варіанти відповідей

усі зуби

ікла

різці

кутні

Запитання 5

Укажіть кістку, що входить до пояса передньої кінцівки ссавців:


варіанти відповідей

лопатка

вороняча

плечова

стегнова

Запитання 6

Характерними особливостями сумчастих є:




варіанти відповідей

зародок розвивається в організмі матері, новонароджене маля — у шкірній згортці на її тілі

мають розвинену плаценту

соски мають м’язи, завдяки скороченню яких виділяється молоко

сосків немає, протоки молочних залоз відкриваються на особливих ділянках шкіри

Запитання 7

До ряду комахоїдні належать:

варіанти відповідей

Їжак

Бурозубка

Хохуля

Хом'як

Запитання 8

До ряду Китоподібні належать:

варіанти відповідей

Кашалот

Синій кит

Чорноморська афаліна

Ондатра

Запитання 9

До ряду Рукокрилі належать:

варіанти відповідей

вечірниця мала


нетопир малий

калонг

всі вказані тварини

Запитання 10

До ряду Гризуни належить:

варіанти відповідей

пацюк сірий


кріт


підковоніс


бурундук

Запитання 11

До Сумчастих належать:

варіанти відповідей

кускус.

коала

опосум

шимпанзе

Запитання 12

До Яйцекладних належать :

варіанти відповідей

єхидна

Качкодзьоб

опосум

кенгуру

Запитання 13

. До Плацентарних тварин належать:

варіанти відповідей

. Кит

. Хохуля

. Білка

Всі вказані тварини

Запитання 14

Ознаки ,що притаманні  ряду   Примати


А        


варіанти відповідей

П’ятипала кінцівка, великий палець протиставлений решті, добре розвинений головний мозок



 Ведуть водний спосіб життя, кінцівки перетворилися на плавці, волосяний покрив відсутній, розвинений підшкірний шар жиру


     Добре розвинені ікла, один кутній зуб видозмінився у зв’язку з характером живлення


    Великі тварини з непарною кількістю пальців, укритих роговими чохлами, шлунок простої будови

Запитання 15

Ознаки, що характерні для ряду Хижі

варіанти відповідей

П’ятипала кінцівка, великий палець протиставлений решті, добре розвинений головний мозок



  Добре розвинені ікла, один кутній зуб видозмінився у зв’язку з характером живлення


 Парна кількість пальців, укритих роговими чохлами, шлунок простий або багатокамерний


 Ведуть водний спосіб життя, кінцівки перетворилися на плавці, волосяний покрив відсутній, розвинений підшкірний шар жиру



Запитання 16

Ознаки,що характерні для ряду Китоподібні

варіанти відповідей

  Добре розвинені ікла, один кутній зуб видозмінився у зв’язку з характером живлення




 Великі тварини з непарною кількістю пальців, укритих роговими чохлами, шлунок простої будови

П’ятипала кінцівка, великий палець протиставлений решті, добре розвинений головний мозок



Ведуть водний спосіб життя, кінцівки перетворилися на плавці, волосяний покрив відсутній, розвинений підшкірний шар жиру


Запитання 17

Ознаки,що характерні для ряду Непарнокопитні

варіанти відповідей


  Добре розвинені ікла, один кутній зуб видозмінився у зв’язку з характером живлення



 Парна кількість пальців, укритих роговими чохлами, шлунок простий або багатокамерний


  Великі тварини з непарною кількістю пальців, укритих роговими чохлами, шлунок простої будови

П’ятипала кінцівка, великий палець протиставлений решті, добре розвинений головний мозок



Запитання 18

Ознаки,що характерні для ряду Парнокопитні

варіанти відповідей


   Парна кількість пальців, укритих роговими чохлами, шлунок простий або багатокамерний



 Великі тварини з непарною кількістю пальців, укритих роговими чохлами, шлунок простої будови

П’ятипала кінцівка, великий палець протиставлений решті, добре розвинений головний мозок



Добре розвинені ікла, один кутній зуб видозмінився у зв’язку з характером живлення


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест