Укажіть три «надпрограми» М. Хрущова.
Характерною рисою розвитку сільського господарства в середині 1950-х рр. було:
Яким методом намагалися подолати житлову проблему у хрущовський період?
Процес, характерний для сільського господарства періоду «відлиги»:
Зміна, яка відбулася в УРСР у часи «відлиги» в соціально-економічній сфері:
Наслідки реформ у галузі сільського господарства:
Укажіть заходи радянського керівництва у сільському господарстві в роки «відлиги» (три правильні відповіді).
Укажіть заходи, які позитивно вплинули на рівень життя населення(три правильні відповіді).
Які три терміни застосовують для характеристики періоду правління М. Хрущова?
Виберіть зі списку реформу, яку провів М. Хрущов
Які з тверджень стосуються реформ у соціальній сфері за доби «відлиги»
1 Робітники не мали права змінювати місце роботи без згоди адміністрації підприємства.
2 Скорочення тривалості робочого дня на дві години у передвихідні та передсвяткові дні.
3 Збільшення тривалості відпусток за вагітністю і пологами - з 77 до 112 календарних днів.
4 Впроваджено плату за навчання у старших класах середніх шкіл та у вищих навчальних закладах.
5 Перехід підприємств, організацій та установ на п'ятиденний робочий тиждень при семигодинному робочому дні.
Укажіть особливості сільського господарства за доби «відлиги».
Що було характерним для економіки України в умовах політичної та економічної лібералізації суспільства (1953-1964 рр.)?
Доповніть твердження.
Розвиток економіки УРСР за «відлиги» розвивався в умовах...2 відповіді
Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«У 1953-1958 рр. державні закупівельні ціни в УРСР збільшилися загалом утричі, зокрема на зерно - у 7 разів, на продукти тваринництва - у 5,5. Дозволено видавати колгоспникам аванс грішми - 25 % коштів, що отримували колгоспи від реалізації продуктів тваринництва».
Ужиті партійно-радянським керівництвом УРСР заходи було спрямовано на
Укажіть цілі, які хотіло досягнути керівництво СРСР, запроваджуючи раднаргоспи.
Обери хибне твердження
Які наслідки мали спроби реформування промисловістю і сільським господарством
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома