Прочитайте джерело і виконайте завдання
«Російська Федерація, Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії і Сполучені Штати Америки підтверджують Україні їх зобов’язання згідно з принципами Заключного акта Наради з безпеки та співробітництва в Європі (НБСЄ) поважати незалежність і суверенітет та існуючі кордони України.., [а також] підтверджують зобов’язання утримуватися від загрози силою чи її використання проти територіальної цілісності чи політичної незалежності України, що ніяка їхня зброя ніколи не буде використовуватися проти України, крім цілей самооборони або будь-яким іншим чином згідно зі Статутом Організації Об’єднаних Націй…»
Що зумовило підписання цитованого документа?
У якому році було запроваджено національну валюту-гривню?
Членом якої міжнародної організації стала Україна в 1995 р.,одержавши можливість брати участь у виробленні спільної політики європейських держав?
У якому році було створено масову політичну організацію "Народний рух України за перебудову"
Коли Верховна Рада прийняла Акт проголошення незалежності України ?
Коли було прийнято Постанову Верховної Ради України «Про Державний прапор України»?
За якого президента України відбулася подія, про яку йдеться в джерелі?
«О 18:30 розпочалося пленарне засідання, яке відкрило знамениту «конституційну ніч» - з цієї миті майже протягом 14 годин без перерви депутати поіменно голосували по кожній окремій (зі 160) статті Конституції. Для затвердження кожної статті потрібно було не менше 300 голосів: Героєм конституційної ночі став депутат Михайло Сирота, який представляв проект Конституції, запропонований погоджувальною комісією - весь цей час він стояв на трибуні та був змушений за регламентом представляти кожну статтю, коментувати й пропоновані поправки, виголошувати стандартну фразу: «Комісія просить прийняти».
Що було характерним для соціально-економічного розвитку України наприкінці 1990-х – початку 2000-х рр.?
Вступ України до Ради Європи припав на період президентства...
На фото зображено купюри максимального номіналу в 1991 р. і 1995 р. Що спричинило значне підвищення Національним банком України номіналу купоно-карбованців упродовж 1991–1995 рр.?
Із якою метою в Україні в 1996 р. була проведена грошова реформа?
«Тіньова» економіка, яка в другій половині 1990-х рр., за оцінками фахівців, «...гальмувала не тільки ринкові реформи, а й вкладання іноземними інвесторами капіталів в Україну», — це сфера вияву економічної активності, спрямованої на
Про яке явище йдеться в цитованому документі?
«Найбільшим негативом 1990-х років було «вимивання» активної, продуктивної частини населення — людей молодого та середнього віку — за межі держави. За офіційними даними, Україна втратила близько 3,5 мільйона осіб, третина з яких — кваліфіковані фахівці»
Прочитайте визначення й укажіть поняття, яке відповідає його змісту.
«Надзвичайно стрімке зростання товарних цін та грошової маси в обігу, що веде до різкого знецінювання грошової одиниці».
Які терміни та поняття доречно використовувати для характеристики економічного стану України в 90-ті рр. XX ст.?
Серія економічних конфліктів між компаніями НАК «Нафтогаз України» та «Газпром» дістала назву
Установіть відповідність.
1 корупція
2 олігарх
3 поліконфесійність
4 тіньова економіка
А наявність багатьох релігійних течій у державі
Б підкуп державних і політичних діячів
В підприємництво, що діє на принципах приховування доходів, ухиляння від сплати податків
Г процедура обвинувачення і притягнення до відповідальності найвищих посадових осіб
Д супербагатий підприємець, що має значний вплив на економіку та політику держави
Установіть послідовність подій процесу державотворення в Україні.
А визнання національної символіки – синьо-жовтого прапора та тризуба – як державної
Б запровадження власної національної грошової одиниці – гривні
В заснування Збройних сил України
Г вибори першого Президента України
Яким описаним подіям відповідає даний період історії України ?- Незалежність (1991 — початок XXI ст.)
Яка подія дала поштовх процесу міжнародного визнання України як незалежної держави?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома