1. Установіть послідовність ухвалення цитованих документів:
А) …вшановуючи пам'ять співвітчизників, які стали жертвами голодомору 1932-1933 років в Україні… ВР України приймає цей Закон. Ст.1. Голодомор в Україні 1932-1933 років є геноцидом українського народу
Б) «Виходячи із смертельною небезпекою, яка нависла над Україною у зв’язку з державним переворотом в СРСР… ВР УРСР урочисто проголошує незалежність України»
В) « …Україна є суверенна і незалежна, демократична, правова держава…Україна є унітарна держава…»
Г) «Ми, республіка Білорусь, Росія і Україна, як держави - засновники СРСР, що підписали Союзний договір 1922 року… констатуємо, що СРСР…припинив своє існування»
Послаблення ролі держави у формуванні цін, дозвіл на формування вільних цін, що формується ринком, — це:
Яку має назву система, яка визначає результати голосування й за якої обраним вважається кандидат, який одержав більшість голосів виборців у даному окрузі?
Наслідком запровадження фіксованого курсу купоно-карбованця стало:
1. зростання тіньової економіки
2. стабілізації цін
3. посилення корупції
4. введення в обіг гривні
5. збільшення золотовалютних резервів
Проведена у 1990-х роках приватизація призвела до формування прошарку
Всеукраїнський референдум за ініціативою Президента відбувся у:
З якою організацією Україна співпрацювала у програмі " Партнерство заради миру"?
Які держави першими ( 2-3 грудня 1991 р.) визнали незалежність України?
1. США
2.Польща
3. Велика Британія
4. Канада
5. Угорщина
6. Італія
Що є свідченням співпраці України з ООН?
З якою метою в Україні в 1996 році була проведена грошова реформа?
Що зумовило підписання цитованого документа:
" Російська Федерація, Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії, Сполучені Штати Америки підтвердили Україні їх зобов`язання згідно з принципами Заключного акту Наради з безпеки і співробітництва в Європі (НБСЄ) поважати незалежність і суверенітет та існуючі кордони України..."?
Конституція УРСР, ухвалена 20 квітня 1978 року, втратила свою чинність:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома