Статус людини у сучасному світі. Динамісний характер і складність глобальних проблем у сучасності , можливі шляхи їх вирішення

Додано: 29 березня 2020
Предмет:
Тест виконано: 360 разів
25 запитань
Запитання 1

КОМУ З ФІЛОСОФІВ НАЛЕЖИТЬ ВИСЛІВ ПРО ТЕ, ЩО ЛЮДИНА -

ЦЕ ПОЛІТИЧНА ТВАРИНА, ЇЇ СУСПІЛЬНА І ПОЛІТИЧНА ПРИРОДА

НЕРОЗДІЛЬНІ:

варіанти відповідей

Сократу.

Платону.

Арістотелю.

Ціцерону

Запитання 2

ПОНЯТТЯ "СУСПІЛЬСТВО" ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ НАДЗВИЧАЙНО ШИРОКО. З ПРИВЕДЕНИХ ТЛУМАЧЕНЬ ВИБЕРІТЬ ФІЛОСОФСЬКЕ:

варіанти відповідей

Група людей одної професії, які створюють організацію засновану на спільних для них інтересах.

Формально неорганізована група людей, яка проте має

спільні інтереси та цінності (є спільний "стиль життя)

Географічне утворення, пов’язане воєдино правовою системою та має визначене "національне обличчя

Сукупність людей та їх взаємовідносин

Запитання 3

ЯКИЙ ЕЛЕМЕНТ НЕ ВХОДИТЬ У ПОНЯТТЯ "ПРОДУКТИВНІ СИЛИ

СУСПІЛЬСТВА"?


варіанти відповідей

Люди, озброєні знаннями і навичками праці.

Знаряддя праці

Держава.

Предмет праці.

Запитання 4

НАЗВІТЬ ГОЛОВНУ ПРОДУКТИВНУ СИЛУ:


варіанти відповідей

Людина.

Комп'ютер.

Атом.

Електрика.

Запитання 5

ЯКИЙ ЕЛЕМЕНТ СТРУКТУРИ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ

РОЗВИВАЄТЬСЯ БІЛЬШ ШВИДКИМИ ТЕМПАМИ:


варіанти відповідей

Предмет праці.

Знаряддя праці.

Людські ресурси (робоча сила).

Всі названі елементи розвиваються одночасно.

Запитання 6

ЯКІ З ПЕРЕРАХОВАНИХ ВІДНОСИН НЕ ВХОДЯТЬ У ВИРОБНИЧІ

ВІДНОСИНИ:

варіанти відповідей

Відносини власності.

Правові відносини.

Відносини обміну.

Запитання 7

ВІД ЧОГО У ПЕРШУ ЧЕРГУ, ЗАЛЕЖИТЬ ДОЛЯ СУСПІЛЬНОГО

ПРОГРЕСУ?


варіанти відповідей

Здоров’я нації.

Розсудливості.

Контролю людини над природою.

Самовдосконалення на основі любові до інших людей

Ефективного вирішення глобальних проблем.

Перемоги над силами зла.

Всього перерахованого.

Запитання 8

ЯК ПОТРІБНО РОЗУМІТИ ТЕХНІКУ:

A. .

B.

C.

D.

варіанти відповідей

Як сукупність технічних пристроїв

Як сукупність різноманітних видів технічної діяльності по створенню цих

пристроїв.

Як сукупність технічних знань.

Техніка включає все, що названо вище.

Запитання 9

ЯК СПІВВІДНОСЯТЬСЯ ПОНЯТТЯ "ЛЮДИНА" І

"ОСОБИСТІСТЬ"?


варіанти відповідей

Це тотожні поняття.

Людина - це антропологічне поняття, особистість – соціальне.

Людина є складовою біосфери, особистість - складова суспільства.

Людина стає особистістю, коли опановує культурою і мораллю.

Все перераховане.

Запитання 10

ОСНОВНІ АСПЕКТИ ДУХОВНОСТІ (ВИКЛЮЧІТЬ ЗАЙВЕ):

варіанти відповідей

Всезагальний характер духовності

Духовність людина як ідеальність.

Духовність як суб'єктний світ людини.

Духовність як типовість.

Запитання 11

АБСОЛЮТНІ І ВІДНОСНІ ЦІННОСТІ В СТРУКТУРІ

ОСОБИСТОСТІ:


варіанти відповідей

Абсолютних цінностей немає, тому що особистість - конкретноісторична.

Абсолютні цінності: життя, добро, істина, краса визначають зміст життя

особистості.

Цінності діалектичні: це єдність абсолютного и відносного, вічного і

конкретно-сторичного

.

Запитання 12

ВСТАВИТИ ПОТРІБНИЙ ВАРІАНТ: "У традиційному суспільстві

переважало сільське господарство, в індустріальному - промисловість, у

постіндустріальному - сфера послуг, у якій визначальну роль грає –


варіанти відповідей

Свобода.

Інформація.

Капітал.

Національне самовизначення

Запитання 13

ВИДІЛИТИ СУЧАСНЕ СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКЕ

ВИЗНАЧЕННЯ ЦИВІЛІЗАЦІЇ:


варіанти відповідей

Цивілізація - це синонім культури.

Рівень, ступінь суспільного розвитку, матеріальної і духовної культури.

Ступень суспільного розвитку яка йде наступною за варварством

Великомасштабна соціокультурна спільність людей і народів.

Запитання 14

ЧИМ Є ЦІННОСТІ В СТРУКТУРІ ОСОБИСТОСТІ?


варіанти відповідей

Цінності визначають зміст життя і призначення людини.

Цінності - фактор детермінації поведінки особистості, граничні орієнтації

її знань, інтересів і захоплень

Цінності - передумова самореалізації і самовдосконалення, фактор

спілкування і з'єднання людей в соціальні та ін. групи.

Все перераховане.

Запитання 15

ЯКИЙ З НАПРЯМКІВ В СУЧАСНІЙ ФІЛОСОФІЇ БАГАТО УВАГИ

ПРИДІЛЯЄ ВИЗНАЧЕННЮ ПОНЯТЬ САМОТНОСТІ ЛЮДИНИ,

ВОРОЖОСТІ ДО НЕЇ ОТОЧУЮЧОГО СВІТУ


варіанти відповідей

Неотомізм

Герменевтика.

Феноменологія.

Екзистенціалізм.

Структуралізм.

Запитання 16

ЯКА ФІЛОСОФСЬКА ТЕЧІЯ ВВАЖАЄ ОСНОВНИМ МОТИВОМ І

МЕТОЮ ЖИТТЯ ЩАСТЯ?


варіанти відповідей

Креаціонізм.

Віталізм.

Гедонізм.

Соліпсизм.

Евдемонізм.

Запитання 17

ЩО ТАКЕ СВОБОДА?


варіанти відповідей

Свобода - це здатність самовизначення.

Свобода - це здатність самореалізації.

Свобода - це здатність самообмеження на основі внутрішньої

самодисципліни.

Свобода - це бути в залежності тільки від самого себе.

Свобода - це пізнана і врахована в діяльності необхідність.

Свобода - це небажання знати необхідність.

Все перераховане

Запитання 18

ДУМКУ ПРО РОЗМЕЖУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО

СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ ЗАПРОПОНУВАВ:


варіанти відповідей

Арістотель.

Г. Гегель.

К.Маркс.

В.І. Ленін.

Запитання 19

ЯКЕ ТВЕРДЖЕННЯ Є ВІРНИМ:


варіанти відповідей

Правова держава може існувати тільки там і тоді, де і коли існує

громадянське суспільство.

Правова держава виключає громадянське суспільство.

Поняття правової держави і громадянського суспільства тотожні.

Помилкові всі запропоновані варіанти.

Запитання 20

"Система ідей і теорій, цінностей і норм, ідеалів і директив дії, сприяє

закріпленню або усуненню існуючих суспільних відносин. По своєму

теоретичному змісту є сукупністю ідей, що відбивають у кінцевому

результаті економічні відносини суспільства з позицій певного суспільного

класу". ПРО ЩО ЙДЕ МОВА?


варіанти відповідей

Психологію.

Моральність.

Ідеологію.

Щось інше.

Запитання 21

ЯКА З ПЕРЕРАХОВАНИХ АЛЬТЕРНАТИВ МАЙБУТНЬОГО Є

НАЙБІЛЬШ АКТУАЛЬНОЮ?


варіанти відповідей

Нездатність передбачати і відвернути негативні наслідки НТР загрожує

ввергнуть людство в термоядерну, екологічну або демографічну катастрофу.

Зловживання досягненнями НТ прогресу (навіть в умовах певного

контролю над їх використанням) може привести до створення тоталітарного

технократичного режиму, в якому переважна більшість населення може на

тривалий історичний строк опинитися під владою привілегійованої панівної

еліти

Усунення цих зловживань, гуманістичне використання досягнень НТР в

інтересах всього суспільства и кожної конкретної людини супроводжується

прискоренням соціального прогресу.

Все перераховане.

Запитання 22

ФІЛОСОФІЯ ВИЗНАЧАЄ ПОНЯТТЯ НООСФЕРА ЯК:


варіанти відповідей

"Друга природа" (Маркс).

Штучно створене середовище проживання.

Об’єкт естетичного і морального відношення.

Сфера розуму, область активного вираження наукової думки як головного

фактора дії людини на навколишній світ.

Все перераховане.

Запитання 23

ЕКОЛОГІЯ - ЦЕ:


варіанти відповідей

Дім, житло, місцеперебування людини, пристанище. Колиска.

Процес взаємодії суспільства і природи.

Наука про взаємовідносини живих організмів з навколишнім

середовищем.

Все перераховане.

-Дім, житло, місцеперебування людини, пристанище. Колиска.

-Наука про взаємовідносини живих організмів з навколишнім

середовищем.

Запитання 24

ЩО ЗАГРОЖУЄ СУЧАСНОМУ ЛЮДСТВУ?


варіанти відповідей

Близькість екологічної катастрофи.

Демографічний вибух.

Термоядерна пожежа.

Все перераховане.

Запитання 25

ЯКІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ВИХОДУ З ГЛОБАЛЬНОЇ КРИЗИ?


варіанти відповідей

"Замороження" виробництва.

Скорочення народжуваності.

Всьому людству погодитися з тими оптимістами, які під час землетрусу

заспокоюють: "Громадяни, заспокойтесь, все утрясеться".

Розгортання інформаційної (комп’ютерної), біотехнологічної революції -

основи подолання перепон до об’єднання людства.

Утвердження як домінуючого типу світового господарства змішаної

ринкової та соціально захищеної економіки з елементами конвергентного

типу.

Становлення принципу ненасилля і демократичної злагоди.

Об’єднавчі процеси духовного життя як в релігійному так і в суспільному

варіанті.

Все крім:

- "Замороження" виробництва.

- Скорочення народжуваності.

- Всьому людству погодитися з тими оптимістами, які під час землетрусу

заспокоюють: "Громадяни, заспокойтесь, все утрясеться".

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест