Як поводить себе людина коли намагається відстояти лише власну точку зору, не зважаючи ні на що?
Вміння домовлятися з урахуванням інтересів усіх сторін характеризує
Як діяти в ситуації, коли хочеш попросити про послугу чи допомогу?
Спілкування (комунікація) — це
При якому стилі спілкування погляд жалісливий, голос тихий і несміливий, увесь час просить вибачення, виправдовується?
При якому стилі спілкування приязний вираз обличчя, розправлені плечі, піднята голова і голос твердий?
Стосунки - це зв'язок між ...
Щоб стати командою потрібно.....
Укажіть ситуацію, у якій у людей склалися погані стосунки.
Оберіть ознаки активного слухання.
Невербальні повідомлення передаються:
Вербальні повідомлення передаються:
Людей з таким стилем спілкування поважають, із задоволенням спілкуються з ними, у них багато друзів. Такими людьми важко маніпулювати, вони поважають себе
Таких людей не люблять, намагаються уникати спілкування з ними.
Як правильно завершити спілкування:
Розрізняють такі стилі спілкування:
При якому стилі спілкування співрозмовники діють тільки у власних інтересах, мають напружений вираз обличчя, різкі жести?
Для пасивного стилю спілкування характерно
Обери всі навички упевненої поведінки
Чи володіє навичками ефективного спілкування співрозмовник
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома