Високобюджетні й успішні прокатні фільми − це ...
Фільм будь-якого жанру, в основу якого покладено фільм, знятий раніше; нова версія виданого твору: пісні, відеогри тощо
Художньо оформлений плакат, який використовують із рекламними й декоративними цілями, найчастіше із зображенням актора, музиканта тощо.
Фільм або літературний твір, що за сюжетом є продовженням попереднього твору.
Невеликий відеоролик, який складається з коротких і зазвичай найвидовищних фрагментів фільму, який анонсують або рекламують.
Такий недолік німого кіно, як відсутність звуку, перетворювався режисерами на перевагу, як у фільмі Луї Деллюка «Лихоманка» (1921). Без титрів можна зрозуміти, емоційно пережити зміст, адже кіномова нагадує модний тоді в літературі «потік свідомості». Який стиль вплинув на кіномитців того часу?
Син видатного художника-імпресіоніста Жан Ренуар зняв фільм ... , де подібно до батька, передав красу французької природи.
Фільм абстракціоніста Фернана Леже ... на музику В. Саті нагадує його картини: панує ритм абстрактних фігур без сюжету.
«Кабінет доктора Калігарі» − знаменитий трилер Роберта Віне − започаткував у кіномистецтві ... . За допомогою гротескно перебільшеної жестикуляції й міміки акторів, далеких від реальності геометризованих декорацій, контрасту світла і темряви на екрані передано змінені стани свідомості людини, яка неадекватно сприймає дійсність.
Яскравим проявом сюрреалізму в кіно став німий фільм ... режисера Люїса Бунзоеля і художника Сальвадора Далі. З першого кадру, коли лезо бритви надрізає око, глядач впадав у шок. Подібні епізоди 17-хвилинного відеоряду з чудернацькими декораціями знаменитого художника-сюрреаліста нагадували низку видінь, споріднених із його живописними полотнами. На прем’єру режисер прийшов із камінням у кишенях, щоб у разі скандалу відбитися від розлючених глядачів. Побоювання виявилися марними...
Після Другої світової війни в італійському кінематографі набув поширення неореалізм. Відповідно до проголошеного принципу достовірності режисери вийшли знімати фільми на вулиці. У деяких замість акторів грали робітники й селяни. Для сюжетів обирали факти з газетної хроніки. Видатні режисери Роберто Росселіні, Лукіно Вісконті, Вітторіо де Сіка реалістично втілювали незабутні образи простої людини складної долі. Показовим щодо цього є фільм 1945 року режисера Р. Росселліні.
Кіномистецтво цього стилю переосмислює стереотипи, акцент переноситься з «людського змісту» на формальні складові — на багаторівневий текст. Стиль заперечує традиційні цінності, культивує гру, позбавлену сенсу. Поширюється цитування, асоціативні посилання на інші фільми, стилізація. Виникає інтерес до трюків, пародій, римейків. Естетичний популізм змішує елементи високої й популярної культури, жанри й стилі.
Прикладами постмодернізму в кіно є фільми (оберіть дві відповіді).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома