Модернізм це-
Урбанізація це-
До сукупності стилів і течій модернізму належать такі його напрямки:
Знаковою рисою модернізму є:
Полістилістика -
Модерн-
Характерні ознаки стилю модерн в архітектурі:
Стиль модерн виник наприкінці XIX століття в:
Яку назву мав стиль модерн у Бельгії?
Яку назву мав стиль модерн у Німеччині?
Яку назву мав стиль модерн в Італії?
Яку назву мав стиль модерн у США?
Символізм це-
Основні ознаки символізму-
Алегорія-
Стиль останньої третини XIX початку XX століття, представники якого прагнули природно й невимушено відобразити навколишній світ у його мінливості, передаючи свої враження-
Основні ознаки імпресіонізму в живописі:
До художників-імпресіоністів належать:
Імпресіонізм зробив своєрідну художню революцію.У його надрах зародилися постімпресіонізм і неоімпресіонізм. Оберіть ряд художників- постімпресіоністів.
Батьківщина імпресіонізму-
Передача в картині змін кольору, зумовленого дією сонячного світла під час роботи художника на відкритому повітрі називається-
Живописна техніка нанесення фарб на полотно у вигляді крапок або квадратів, які під час сприйняття картини з певної відстані оптично зливаються називається-
Кубізм це-
Радикальний літературно-художній напрям авангардного мистецтва, який був поширений на початку XX століття, представники якого оспівували майбутнє як еру техніки, високих швидкостей і темпу життя називається-
Літературно-мистецький напрям авангардизму, що сформувався на початку XX століття в Німеччині (напередодні Першої світової війни). Йому притаманне яскраве вираження емоцій, трагічне сприйняття і відображення дійсності; бурхлива реакція на дегуманізацію суспільства і знеособлення в ньому людини.
Яскравий зразок експресіонізму - картина "Крик", її автором є:
Течія модернізму, апофеоз людської фантазії,котрому властиві звернення до підсвідомих образів, звільнення від панування раціонального мислення
Видатний іспанський художник-сюрреаліст
Оберіть будь який афоризм про мистецтво найближчий вашому розумінню. Будь який афоризм зараховується.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома