Для роботи з текстурами в Blender варто скористатися режимом
Видимий малюнок поверхні об’єкта (текстура деревини, тканини, мармуру або ін.)
Примітиви, які додаються на сцену під час створення моделі, не мають матеріалів
Інструменти для виконання комплексу операцій з перетворення об’єктів
Процес змінення форми об’єкта шляхом видавлювання окремих елементів його поверхні з утворенням нових вершин, ребер і граней
Щоб переміщувати, обертати та масштабувати окремі грані, ребра і вершини тривимірних примітивів потрібно перейти у режим
Змінення форми об’єктів може виконуватись з використанням різних засобів:
Режим відображення моделі з урахуванням освітлення джерелами світла, розміщеними на сцені
Пристрій, на якому можна роздрукувати Тривимірні моделі, створені в програмах 3D-графіки
Розділ комп’ютерної графіки, який вивчає методи та засоби створення зображень просторових об’єктів з використанням комп’ютерних програм
У 3D-редакторах використовуються такі тривимірні об’ємні примітиви
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома