Створення 3D моделей

Додано: 17 квітня
Предмет: Інформатика, 9 клас
11 запитань
Запитання 1

Для роботи з текстурами в Blender варто скористатися режимом

варіанти відповідей

Shading

Modeling

Layout

Запитання 2

Видимий малюнок поверхні об’єкта (текстура деревини, тканини, мармуру або ін.)

варіанти відповідей

Текстура

Графіка

Модель

Запитання 3

Примітиви, які додаються на сцену під час створення моделі, не мають матеріалів

варіанти відповідей

погоджуюся

не погоджуюся

Запитання 4

Інструменти для виконання комплексу операцій з перетворення об’єктів

варіанти відповідей

Модифікатори

Моделі

Екструдування 

Запитання 5

Процес змінення форми об’єкта шляхом видавлювання окремих елементів його поверхні з утворенням нових вершин, ребер і граней


варіанти відповідей

Екструдування 

Редагування

Моделювання

Запитання 6

Щоб переміщувати, обертати та масштабувати окремі грані, ребра і вершини тривимірних примітивів потрібно перейти у режим

варіанти відповідей

Екструдування 

Редагування

Моделювання

Запитання 7

Змінення форми об’єктів може виконуватись з використанням різних засобів:

варіанти відповідей

меню останньої операції

інструментів режиму редагування

екструдуванням форми об’єктів

Запитання 8

Режим відображення моделі з урахуванням освітлення джерелами світла, розміщеними на сцені

варіанти відповідей

Рендерене

Передогляд Матеріалу

Каркас

Запитання 9

Пристрій, на якому можна роздрукувати Тривимірні моделі, створені в програмах 3D-графіки

варіанти відповідей

3D-принтер

сканер

плотер

Запитання 10

Розділ комп’ютерної графіки, який вивчає методи та засоби створення зображень просторових об’єктів з використанням комп’ютерних програм

варіанти відповідей

Тривимірна графіка

Растрова графіка

Векторна графіка

Запитання 11

У 3D-редакторах використовуються такі тривимірні об’ємні примітиви

варіанти відповідей

циліндр

куб

сфера

квадрат

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест