Створення алгоритмів і програм з використанням змінних

Додано: 29 березня 2020
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 1112 разів
12 запитань
Запитання 1

Величина, яка має одне й те саме значення в будь-які моменти часу, називається …

варіанти відповідей

константою

змінною

Запитання 2

Чи можна створити змінну, яка буде використовуватися тільки для певного спрайту?

варіанти відповідей

Так

 Ні

Запитання 3

Яку команду слід обрати для того, щоб збільшити змінну S на 5?

варіанти відповідей

3

1

2

4

Запитання 4

Величина, яка в різні моменти часу може набувати різних значень, називається …

варіанти відповідей

константою

 змінною

Запитання 5

Яку групу команд потрібно використати для роботи зі змінними в середовищі Скретч?

варіанти відповідей

Датчики

Величини

 Оператори

 Керування

Запитання 6

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

12

4

2

0

11

1

Запитання 7

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?


варіанти відповідей

-30

-5

6

11

1

30

Запитання 8

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

0

10

15

Запитання 9

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

4

6

1

5

Запитання 10

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

8

5

15

3

Запитання 11

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?


варіанти відповідей

9

15

5

3

Запитання 12

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

40

10

30

20

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест