Створення комп’ютерних моделей засобами програмування 7-А

Додано: 12 травня 2020
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 66 разів
10 запитань
Запитання 1

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми якщо натиснуто клавішу «стрілка праворуч»?

варіанти відповідей

0

3

1

2

Запитання 2

Якого значення не може набути змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

2

3

5

1

Запитання 3

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми якщо натиснуто клавішу «стрілка ліворуч»?

варіанти відповідей

0

1

2

3

Запитання 4

На скільки кроків переміститься виконавець у результаті виконання фрагмента програми?

варіанти відповідей

6

24

48

46

Запитання 5

На скільки зміниться розмір виконавця у результаті виконання фрагмента програми?

варіанти відповідей

100

5

300

60

Запитання 6

Розгалуження – це…

варіанти відповідей

Фрагмент алгоритму, який містить команду перевірки умови

Жодна з команд не може бути виконана

Фрагмент алгоритму, усі команди якого обов’язково виконуються, причому кожна тільки по одному разу

Запитання 7

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

20

30

40

Запитання 8

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

20

10

15

5

Запитання 9

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

15

9

5

3

Запитання 10

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

25

20

15

10

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест