Створення ігрового проекту (до ПР 7) 7 клас

Додано: 23 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 102 рази
9 запитань
Запитання 1

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

1

3

5

2

Запитання 2

На скільки кроків переміститься об’єкт після виконання даної програми?

варіанти відповідей

-1

8

6

9

Запитання 3

Якого значення набуде змінна S після виконання даної програми?

варіанти відповідей

5

4

3

2

Запитання 4

Який блок дозволить збільшити значення змінної a на 5?

варіанти відповідей
Запитання 5

Яке значення покаже таймер через 5 секунд?

варіанти відповідей

5

15

25

16

Запитання 6

Яке значення покаже таймер через 10 секунд?

варіанти відповідей

9

11

10

0

Запитання 7

В якій точці не зможе опинитись спрайт в жодному випадку?

варіанти відповідей

x=-360 y=100

x=100 y=100

x=-360 y=-250

x=-360 y=160

Запитання 8

Алгоритм, в якому використовується команда Якщо має назву алгоритм

варіанти відповідей

з повторенням

з розгалуженням

зі змінними

лінійний

Запитання 9

Алгоритм, в якому використовується команда Повторити має назву алгоритм

варіанти відповідей

з розгалуженням

з повторенням

лінійний

всі відповіді вірні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест