Створення програмних об'єктів

Додано: 22 вересня 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 26 разів
12 запитань
Запитання 1

На скільки кроків переміститься виконавець в результаті виконання програми?

варіанти відповідей

0

13

17

30

Запитання 2

На скільки кроків переміститься виконавець в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

8

5

14

27

Запитання 3

Яка кнопка вилучає блок з програми в середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 4

Яка кнопка дублює блок у програмі в середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 5

Яка кнопка дозволяє намалювати новий спрайт?

варіанти відповідей
Запитання 6

Яка кнопка дозволяє перефарбувати спрайт

варіанти відповідей
Запитання 7

Яка кнопка дозволяє намалювати новий образ(костюм) спрайту?

варіанти відповідей
Запитання 8

Яка кнопка дозволяє додати новий образ(костюм) спрайту?

варіанти відповідей
Запитання 9

Обрати кнопку, яка дозволяє відобразити зображення згори до низу

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 10

Обрати кнопку, яка дозволяє відобразити зображення зліва направо

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 11

Обрати команду, яка дозволяє дублювати образ задану кількість разів

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 12

Яка кнопка фіксує поворот спрайту тільки зліва направо

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест