Створення програмних проектів методом поділу на підзадачі.

Додано: 19 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 121 раз
14 запитань
Запитання 1

У середовищі Скретч можна створювати складні проєкти, наприклад:

варіанти відповідей

мультиплікації, анімації чи презентації за мотивами відомих казок чи власних історій.

розробляти комп'ютерні ігри чи тренажери.

моделювати процеси, що відбуваються у природі, чи взаємодію частин механізмів.

підручники, журнали та газети.

Запитання 2

Складні задачі подають у вигляді ....

варіанти відповідей

... задач.

... послідовності окремих підзадач.

... проєктів.

... математичних виразів.

Запитання 3

Опис кожної підзадачі також може здійснюватися з використанням трьох базових алгоритмічних структур:


варіанти відповідей

Слідування


Розгалуження


Повторення


Переслідування

Роздоріжжя

Запитання 4

Опис підзадач у середовищі Скретч реалізують через створення ...

варіанти відповідей

датчиків.

операторів.

власних блоків.

Запитання 5

Результат виконання проєкту, буде...

варіанти відповідей

квадрат.

прямокутник.

коло.

Запитання 6

Яку з подій потрібно використати для того, щоб запуск команд відбувався при натисненні «прапорця»?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 7

Яка подія запустить виконання даної програми?

варіанти відповідей

Натиснення клавіші Пропуск

 Натиснення на об’єкт на сцені

При зміні гучності

Натиснення цифри 3 на клавіатурі

Запитання 8

Що буде результатом виконання програми?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 3 кроки

Об'єкт переміститься на 9 кроків

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Об'єкт переміститься на 2 кроки

Запитання 9

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 2 кроки

Об'єкт переміститься на 4 кроки

Об'єкт переміститься на 6 кроки

Запитання 10

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 6 кроків

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Об'єкт переміститься на 10 кроків

Об'єкт переміститься на 12 кроків

Запитання 11

Що таке поняття середовища?

варіанти відповідей

Це місце, у якому виконавець може перебувати або, де з ним можна виконувати деякі дії.

Це комп’ютерні програми для певних об’єктів.

Це мета перебування виконавця або, де з ним можна виконувати деякі дії.

Запитання 12

Що таке спрайт у сердовищі Скретч?

варіанти відповідей

Об’єкт-виконавець.

Об’єкт-значення.

Об’єкт-відтворювання.

Об'єкт-змінна

Запитання 13

Яким буде результат виконання даної програми при натисканні клавіші 2 ?

варіанти відповідей

Буде намальовано квадрат

Буде намальовано трикутник

Буде намальовано коло

Буде намальовано 2 трикутники

Запитання 14

Скільки можливих сценаріїв виконання передбачає дана програма?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест