Створення програмних проектів методом поділу на підзадачі.

Додано: 21 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
12 запитань
Запитання 1

У середовищі Скретч можна створювати складні проекти, наприклад:

варіанти відповідей

мультиплікації за мотивами відомих казок чи власних історій.

розробляти комп'ютерні ігри чи тренажери.

моделювати процеси, що відбуваються у природі, чи взаємодію частин механізмів.

підручники, журнали та газети.

Запитання 2

Складні задачі подають у вигляді ....

варіанти відповідей

задач.

послідовності окремих під-задач.

проектів.

математичних виразів.

Запитання 3

Опис кожної підзадачі також може здійснюватися з використанням трьох базових алгоритмічних структур:


варіанти відповідей

Слідування


Розгалуження


Повторення


Циклу

Запитання 4

Опис підзадач у середовищі Скретч реалізують через створення ...

варіанти відповідей

датчиків.

операторів.

власних блоків.

Запитання 5

Результат виконання проекту, буде...

варіанти відповідей

квадрат.

прямокутник.

коло.

Запитання 6

Яку з подій потрібно використати для того щоб запуск команд відбувався при натисненні «прапорця»?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 7

Яка подія запустить виконання даної програми?

варіанти відповідей

Натиснення клавіши Пропуск

 Натиснення на об’єкт на сцені

При зміні гучності

Натиснення цифри 3 на клавіатурі

Запитання 8

Що буде результатом виконання програми?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 3 кроки

Об'єкт переміститься на 9 кроків

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Об'єкт переміститься на 2 кроки

Запитання 9

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 2 кроки

Об'єкт переміститься на 4 кроки

Об'єкт переміститься на 6 кроки

Запитання 10

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 6 кроків

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Об'єкт переміститься на 10 кроків

Об'єкт переміститься на 12 кроків

Запитання 11

Що таке поняття середовища?

варіанти відповідей

Це місця, у якому він може перебувати або, де з ним можна виконувати деякі дії.

Це комп’ютерні програми для певних об’єктів.

Це мета його перебування або, де з ним можна виконувати деякі дії.

Запитання 12

Що таке спрайт у сердовищі Скретч?

варіанти відповідей

Об’єкт-виконавець.

Об’єкт-значення.

Об’єкт-відтворювання.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест