Створення та редагування текстових об'єктів. Рендеринг тривимірної сцени

Додано: 24 листопада 2021
Предмет: Інформатика, 9 клас
Тест виконано: 74 рази
10 запитань
Запитання 1

Зображення рендеринга зберігається


варіанти відповідей

в форматі об'єкта blender

в форматі зображення jpeg

об'єктний програмний код

в формате текстового файлу

Запитання 2

Яким за структурою є об’єкт типу Тext?

варіанти відповідей

Векторний

Растровий

Запитання 3

Чи можна вводити спеціальні символи (не присутні на клавіатурі) у текстовий 3D-об'єкт

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 4

Над текстовими об’єктами в Blender можна виконувати такі дії

варіанти відповідей

Переміщувати


Видаляти

Масштабувати

Обертати

Запитання 5

Характерною особливістю режиму правки для текстів є


варіанти відповідей

є керуючі точки, вершини

доступні засоби трансформування і деформування

тільки символи та їх форматування

недоступні засоби трансформування і деформування

немає ніяких керуючих точок або вершин

Запитання 6

Текстовий 3D-об'єкт під назвою Текст можна додати скориставшись пунктом меню

варіанти відповідей

Об’єкт

Додати

Вибір

Запитання 7

Перед нанесенням на об'єкт текстури спочатку потрібно створити

варіанти відповідей

Речовину

Сировину

Матеріал

Запитання 8

У Blender для додавання текстури об'єкту слід перейти до групи кнопок

варіанти відповідей

Shading

Shift

UV-сфера

Запитання 9

На малюнку включений режим редагування:

варіанти відповідей

Вершин

Ребер

Граней

Запитання 10

Основні параметри панелі Текст:

варіанти відповідей

Форма

Геометрія

Шрифт

Абзац

Розмір

Фаска

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест