«Створення власного проєкту в середовищі Скретч.»

Додано: 20 травня 2022
Предмет: Інформатика, 3 клас
Тест виконано: 241 раз
8 запитань
Запитання 1

Завантажити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка?

варіанти відповідей
Запитання 2

Виконавець у Scratch має назву:

варіанти відповідей

Спрайт

Сцена

Скрипт

Рудий кіт

Запитання 3

Що буде результатом виконавця даного циклу ?

варіанти відповідей

Переміщення на 8 кроків

Переміщення на 16 кроків

Переміщення на 2 кроки

Переміщення на 4 кроки

Запитання 4

Scratch - це

варіанти відповідей

Графічний редактор

Ігрова програма

Програма для друку

Середовище програмування

Запитання 5

Щоб виконавець залишалися в межах сцени, використовують команду :

варіанти відповідей

Відбитися від меж

Чекати 1 секунду

Наступний образ

Почати спочатку

Запитання 6

Щоб за сценарієм зробити об’єкт рухомим , потрібно мати декілька його образів ?

варіанти відповідей

Так

Ні

Запитання 7

Алгоритмом називається наперед задана скінченна послідовність команд, виконання яких приводить до досягнення поставленої мети ?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 8

На скільки кроків буде виконано переміщення у результаті виконання такого циклу?

варіанти відповідей

60

10

20

40

30

50

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест