Елементарною одиницею еволюції вважається
Оберіть елементарні фактори еволюції:
Сукупність популяцій особин, подібних між собою за будовою, функціями, місцем угрупованнях організмів, що населяють певний ареал і вільно схрещуються між собою, - це:
Система взаємозв'язків між особинами популяцій, що проявляється в їх поведінці, - це...
Розподіл особин популяції по території, яку вона займає, це:
Зайці білі й сірі, що живуть на одній території,складають
Дрейф генів- це
Популяція характеризується структурою:
На генофонд популяцій може впливати:
Еволюційні процеси , які відбуваються на рівні популяцій називають:
Утворення кількох видів птахів, які спеціалізуються на живленні комахами, що живуть на гілках різної товщини, є прикладом видоутворення:
Утворення з одного предкового виду кількох видів птахів, внаслідок розселення їх на різних островах одного архіпелагу, є прикладом видоутворення:
Дніпро є межею ареалів двох видів ховрахів: на правому березі мешкає крапчастий, а на лівому — сірий. Завдяки якому механізму видоутворення це можливо?
Один із напрямків еволюції, коли неспоріднені організми опиняються в подібних умовах існування, тому в них можуть формуватися подібні адаптації
Еволюційні процеси, що призводять до виникнення надвидових таксонів (родів, родин...) називають
В Африці схрестили зебру і домашнього віслюка. Результат якого процесу видоутворення зображено на малюнку.
Укажіть форму ізоляції, яку спостерігають за умов роз'єднання популяцій певними просторовими перешкодами
Процес розходження ознак у нащадків спільного предка, як наслідок пристосування до різних умов довкілля - це:
Еволюційний процес, що призводить до формування схожих ознак у представників неспоріднених груп:
Незалежний розвиток подібних ознак в еволюції близькоспоріднених груп організмів:
Виберіть приклади конвергенції:
Два учні розглядали фотографії, на яких зображено близькі види Шишкар сосновий (1) та Шишкар ялиновий (2). Ці види виникли в результаті прив’язаності їх розмноження до різних строків дозрівання насіння сосни та ялини (один вид шишкарів вигодовує пташенят насінням сосни, а інший – насінням ялини) . Перший учень уважає, що види виникли внаслідок екологічного видоутворення. Другий учень зазначив, що це є прикладом географічного видоутворення. Хто з них має рацію?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома