Через критичні виступи проти влади Василя Стуса називають
А дисидентом
Б постмодерністом
В емігрантом
Г неокласиком
Д шістдесятником
Поезії Василя Стуса "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе..." і "Господи, гніву пречистого..." за жанром
А елегії
Б сонети
В панегірики
Г послання
Д медитації
Стоїчна лірика Василя Стуса - це
А лірика наповнена патріотичними мотивами
Б лірика наповнена романтичним змістом
В лірика, яка оспівує античних героїв
Г лірика, в якій утверджується думка про нескореність, стійкість, важливість не втрачати людську гідність за будь-яких обставин
Д лірика, яка опівує красу та неповторність жінки
Екзистенціалізм - це напрям у літературі і філософії, що
А відображення загостреного суб'єктивного світобачення через гіпертрофоване авторське «Я», напругу його переживань та емоцій, бурхливу реакцію на дегуманізацію суспільства, знеособлення в ньому людини, на розпад духовності, засвідчений катаклізмами світового масштабу початку XX ст.
Б заснований на принципі безпосередньої фіксації вражень, спостережень, співпереживань
В самосвідомим розривом із традиційними стилями в поезії та віршах.
Г Мистецтво антигуманізму, яке має відбити настання часу техніки
Д позиціонує і досліджує людину як унікальну духовну істоту, що здатна до вибору власної долі.
Вірші Василя Стуса "Крізь сотні сумнівів я йду до тебе..." і "Господи, гніву пречистого..." належать до лірики
А філософської
Б інтимної
В пейзажної
Г громадянської
Д патріотичної
Творчість Юрія Андруховича належить до літературного напряму:
А авангардизм
Б неоромантизм
В постмодернізм
Г модернізм
Д сентименталізм
Постмодернізм - це
А це філософський і мистецький рух, який поряд з культурними течіями та змінами виник через широкомасштабні та далекосяжні трансформації у західному суспільстві в кінці 19 — початку 20 століть
Б одна зі світонастанов модернізму, скерована на руйнування традиційних художніх законів, форм
В авангардний напрям у мистецтві, що розвинувся на початку XX століття здебільшого в Італії й відстоював крайній формалізм, пропагував культ індивідуалізму, відкидав загальноприйняті мовні та поетично-мистецькі норми.
Г світоглядно-мистецький напрям, який стирає грані між високим мистецтвом і кітчем, переоцінює традиції авангардизму та модернізму; визнає прогрес лише як неспростовану ілюзію.
Д стиль у світовому мистецтві (живописі, скульптурі, музиці, літературі) та архітектурі кінця 18 — початку 19 ст.
Головна ідея вірша «Господи, гніву пречистого…»
Для творчості В. Стуса характерні всі перелічені мотиви, ОКРІМ
Митець розкриває свою незламність, готовність до боротьби та стійкість переконань у творі
До якого літературного угрупування належала Ліна Костенко?
Твір Ліни Костенко "Маруся Чурай" за жанром - це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома