Сучасні тенденції в освіті ( за Т.Ладиченко)

Додано: 14 квітня 2022
Предмет: Всесвітня історія, 11 клас
Тест виконано: 425 разів
12 запитань
Запитання 1

Що не належить до пріоритуту сучасної освіти

варіанти відповідей

відкритість майбутньому

подолання замкненості

створення нової освітньої моделі, яка відповідала б реаліям постіндустріального суспільства

спрямованість на національні традиції

Запитання 2

У якій країні відбулися кардинальні зміни в освіті у післявоєнний час?

варіанти відповідей

Китай

Японія

Тайвань

Сінгапур

Запитання 3

Які знання та навички вимірює програма міжнародного оцінювання освітньої системи PISA

варіанти відповідей

іноземні мови та мистецтво

технології, фізика та хімія

читання, математика, природничі науки

природничі науки

Запитання 4

Якій країні властивий децентралізований характер освіти. Кожна провінція і територія має контроль над навчальною програмою.

варіанти відповідей

Японія

Канада

Польща

Фінляндія

Запитання 5

В якій країні школи мають право обирати власні навчальні матеріали. Учителі повинні мати ступінь магістра, вони мають велику свободу в організації своїх занять.

варіанти відповідей

Японія

Фінляндія

Канада

Польща

Запитання 6

В цій країні націлюють дітей добиватися результатів відповідно до своїх здібностей. Навчальний план відомий своєю суворістю і щільністю, однак він зосереджений на практичних заняттях.

варіанти відповідей

Канаді

Польща

Фінляндія

Японія

Запитання 7

Ця країна у 2000 році отримала оцінку PISA нижче середньої, а вже в 2012 році увійшла до 10 кращих освітніх систем у світі.

варіанти відповідей

Канада

Японія

Польща

Фінляндія

Запитання 8

Яка з концепцій вищої освіти зайва?

варіанти відповідей

фрейдівська

гумбольдтівська

ньюманівська

наполеонівська

Запитання 9

За цією моделлю університет повинен бути налаштований тільки на пізнання всієї повноти знань та осягнення істини, мусить вчити мислення, а не професії і характеризуватись поєднанням навчання і наукових досліджень.

варіанти відповідей

наполеонівська

гумбольдтівська

ньюманівська

фрейдівська

Запитання 10

Згідно з цією моделлю університет також не повинен служити вузькопрактичним інтересам, а лише пізнанню задля осягнення самої істини.

варіанти відповідей

наполеонівська

гумбольтдівська

ньюманівська

фрейдівська

Запитання 11

За цією концепцією Університет має бути місцем, де завершується навчання теорії, яка розуміється як засіб розвитку цивілізації.

варіанти відповідей

наполеонівська

гумбольдтівська

ньюманівська

американська

Запитання 12

За цією концепцією університет розумівся як місце навчання спеціалістів для державної служби.

варіанти відповідей

наполеонівська

гумбольдтівська

ньюманівська

американська

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест