Сума кутів трикутників. Прямокутний трикутник та його властивості

Додано: 17 березня 2021
Предмет: Геометрія, 7 клас
Тест виконано: 34 рази
12 запитань
Запитання 1

Знайти невідомий кут трикутника, якщо два з них дорівнюють 54° і 68°.

варіанти відповідей


122°


75°


65°

58°

Запитання 2

Знайдіть кути трикутника ,якщо їх градусні міри відносяться як 4:6:8

варіанти відповідей

60°; 40°; 80°.

30°; 50°; 70°.

36°; 60°; 84°.

60°; 45°; 75°.

Запитання 3

Один із зовнішніх кутів трикутника дорівнює 148°. Знайдіть кути трикутника, не суміжні з ним, якщо один з них дорівнює 68°.

варіанти відповідей

146°; 19°

80°; 68°

35°; 68°

91°; 89°

Запитання 4

В рівнобедреному прямокутному трикутнику гострі кути дорівнюють

варіанти відповідей

30°

45°

90°

60°

Запитання 5

Яку градусну міру має кут, який лежить проти катета, що дорівнює половині гіпотенузи?

варіанти відповідей

30°

45°

60°

90°

Запитання 6

У трикутнику MNP відомо, що ∠M=30°, ∠P=45°, ND - висота, MN=10 см. Знайти відрізок DP.

варіанти відповідей

5 см

15 см

10 см

25 см

Запитання 7

У трикутнику PMN відомо, що ∠M=90°, MК - висота, MК = 7 см, PM = 14 см. Знайти кут N.

варіанти відповідей

90°

60°

45°

30°

Запитання 8

Знайти можливу довжину сторони с трикутника ,якщо сторони а=5 см, в=7 см

варіанти відповідей

13 см

1 см

8 см

20 см

Запитання 9

Один з гострих кутів прямокутного трикутника на 34° менший від другого. Знайдіть ці кути.

варіанти відповідей

34° і 66°

28° і 62°

24° і 56°

30° і 60°

Запитання 10

Один із гострих кутів прямокутного трикутника в 8 разів менший за другий. Знайти гострі кути .

варіанти відповідей

10° і 80°

41° і 49°

30° і 60°

30° і 90°

Запитання 11

Знайдіть периметр рівнобедреного прямокутного трикутника, якщо його гіпотенуза дорівнює 12 см, а катет 9,9 см.

варіанти відповідей

21,9 см

33,9 см

31,8 см

27,9 см

Запитання 12

Медіана, проведена до гіпотенузи, дорівнює:

варіанти відповідей

Меншому катету

Половині гіпотенузи

Більшому катету

Гіпотенузі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест