Суспільний добробут.

Додано: 21 вересня
Предмет: Основи здоров’я, 6 клас
24 запитання
Запитання 1

Які умови життя громади відносяться до складників суспільного добробуту?

варіанти відповідей

Люди забезпечені матеріальним благами, але не мають можливостей для духовного розвитку

Деякі члени громади, але не всі, мають можливість для подальшого всебічного розвитку

Робиться все задля забезпечення задовільного стану довкілля

Створені якісні матеріальні умови життя, але неможливо займатися наукою або мистецтвом

Запитання 2

Добробут - це...

варіанти відповідей

Матеріальні цінності

Дороге авто

Рівень задоволення всіх людських потреб

Магазин дрібних речей

Запитання 3

Оберіть ознаки SMART системи досягнення цілей



варіанти відповідей

 Конкретна

Логічна

Вимірна

Досяжна

Актуальна

 Обмежена часом

Безлімітна

Запитання 4

Хто належить до шкільної спільноти?



варіанти відповідей

Адміністрація школи

Учні

Представники місцевої громади

Вчителі

Батьки

Кухарі

Прибиральниці

Бібліотекар

Запитання 5

Як діяти у разі виявлення підозрілого предмету?



варіанти відповідей

Не підходь близько і в жодному разі не чіпай підозрілий предмет. Негайно йди додому

Негайно повідом про знахідку за номером 102, вказавши точне місце знаходження предмета та йди додому

Негайно повідом про знахідку за номером 102, вказавши точне місце знаходження предмета та дочекайся приїзду фахівців

Попередь про можливу небезпеку тих, хто поряд

Запитання 6

Хто не належить до соціального середовища?

варіанти відповідей

ЗМІ (засоби масової інформації)

друзі

місцева громада

пасажири поїзда

Запитання 7

Дбають про добробут у вашому населеному пункті.

варіанти відповідей

міліція

поліція

батьки

місцева громада

Запитання 8

Виберіть підозрілі предмети.

варіанти відповідей
Запитання 9

Як треба діяти, коли ми вдома і чуємо сигнал повітряної тривоги?

варіанти відповідей

Продовжувати займатися своїми справами.

Їхати до родичів.

Спокійно прямувати до найближчого укриття.

Запитання 10

Як треба діяти, якщо лунає сигнал повітряної тривоги, але у нас немає можливості піти в укриття?

варіанти відповідей

Не робимо нічого

Дотримуємося правила двох стін.

Вибігаємо на вулицю.

Запитання 11

Як ми діємо, якщо сигнал повітряної тривоги пролунав під час уроку?

варіанти відповідей

Швидко біжимо до укриття.

Продовжуємо працювати над завданням.

Виконуємо вказівки вчителя/вчительки та спокійно крокуємо до укриття.

Запитання 12

Як ми діємо, якщо сигнал повітряної тривоги застав нас на вулиці?

варіанти відповідей

Продовжуємо свій шлях, щоб якнайшвидше дійти до приміщення.

Знаходимо найближче укриття та перечікуємо там тривогу.

Якщо поблизу немає укриття, лягаємо в заглиблення чи біля підвищення обличчям вниз, закриваємо голову руками.

Ховаємося за припаркованими автомобілями.

Запитання 13

Що треба взяти з собою в укриття?

варіанти відповідей

Тривожний рюкзак з необхідними речами.

Нічого особливого.

Заряджений телефон.

Бейдж з інформацією про себе та батьків.

Запитання 14

Кого вважають основоположником теорії добробуту?


варіанти відповідей

Піфагора 

Арістотеля

Сократа 

Грабовського

Запитання 15

Суспільний добробут залежить від держави. Про що йдеться?

варіанти відповідей

охорону здоров'я

забезпечення національної оборони

державної безпеки

подолання надзвичайних ситуацій

Запитання 16

Складники суспільного добробуту це...

варіанти відповідей

рівень і умови життя родини

умови життя родини

рівень і умови життя громади

рівень і умови життя сусідів

Запитання 17

Показники якості життя населення....

варіанти відповідей

матеріальний добробут

умови проживання

здоров'я

зайнятість

базари та магазини

освіта

соціальна безпека

Запитання 18

Які визначення описують поняття «громада»?

варіанти відповідей

Група людей, об’єднаних спільністю становища, інтересів тощо.

Об’єднання людей, що ставить перед собою певні спільні цілі, завдання.

Група людей. що в силу обставин опинилися разом в закритому приміщенні

Адміністративно-територіальна одиниця місцевого самоврядування. 

Запитання 19


До складників суспільного добробуту відносяться такі умови життя громади, які...



варіанти відповідей

забезпечують людей усіма необхідними матеріальними й духовними благами

роблять можливим існування культури, науки, мистецтва, літератури

надають суспільству можливості для подальшого всебічного розвитку, свідчать про його успіх

передбачають задовільний стан природного довкілля.

передбачають задовільний стан природного довкілля

Запитання 20

Рівень життя громади визначається....

варіанти відповідей

тим, наскільки якісними є умови її життя.

наскільки якісно члени і членкині громади забезпечені необхідними матеріальними благами.

наскільки якісно члени і членкині громади забезпечені необхідними духовними благами.

наскільки якісно члени і членкині громади забезпечені необхідними матеріальними й духовними благами.

Запитання 21

Хто належить до шкільної спільноти?

варіанти відповідей

вчителі та учні

директор, завуч, вчителі

усі хто вчаться і працюють в школі

усі хто вчаться і працюють в школі та батьки учнів.

Запитання 22

Ти йдеш дорогою і на узбіччі у траві бачиш щось схоже на міну. Який алгоритм дій правильний?

варіанти відповідей

Відійти на безпечну відстань. Сфотографувати предмет. Подзвонити 101 чи 102.

Подзвонити 101 або 102. Сфотографувати. Відійти на безпечну відстань.

Сфотографувати. Подзвонити 101 або 102. Відійти на безпечну відстань.

Запитання 23

На прогулянці собака приносить знайдену іграшку. Ти береш її до рук і розумієш, що з іграшкою щось не так. Якою має бути твоя перша дія?

варіанти відповідей

Дзвонити до ДСНС.

Обережно покласти іграшку на землю та відійти.

Крикнути про небезпеку та відкинути подалі. А раптом рване!

Покликати друзів та разом дослідити її.

Запитання 24

Ти йдеш перевірити, наскільки зруйнований будинок знайомих. Підходячи до паркана, помічаєш натягнуту ліску. Що робитимеш?

варіанти відповідей

Прослідкуєш, куди тягнеться ліска, щоб знайти вибухівку.

Відійдеш тією самою дорогою. Повідомиш ДСНС.

Переріжеш ліску, щоб граната не здетонувала.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест