Суть маркетингу

Додано: 6 вересня 2022
Предмет:
Тест виконано: 238 разів
10 запитань
Запитання 1

Питання “що, як і для кого виробляти” вирішують в ринковій економіці з допомогою цінового механізму.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 2

Політика, що заснована на принципах вільної конкуренції, означає, що уряд майже не вмішується в економіку.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 3

Маркетинг – це комплекс заходів проти економічних криз і забезпечення відповідності попиту і пропозиції.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 4

Проблеми “що, як і для кого виробляти” в командній економіці вирішуються автоматично.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 5

Високий рівень інвестицій призводить до зростання продуктивності праці і стимулює створення нових продуктів та технологій.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 6

Основна мета вивчення маркетингу полягає у тому, щоб досягнути успіху в підприємницькій діяльності.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 7

Якщо маркетологи однаково трактують основні принципи маркетингу, то вони однодумці і в своїх політичних оцінках.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 8

Студенти, які добре вивчили основи маркетингу, обов’язково будуть успішними бізнесменами, на відміну від тих, хто не засвоїв цю дисципліну.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 9

Маркетингова політика, яка була успішно реалізована в одних умовах, може бути помилковою в інших.

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 10

Якщо практика засвідчує помилковість висновків, що витікають з економічного аналізу, то обґрунтованість теоретичного підходу, що використаний у ньому, також піддається сумніву.

варіанти відповідей

так

ні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест