Питання “що, як і для кого виробляти” вирішують в ринковій економіці з допомогою цінового механізму.
Політика, що заснована на принципах вільної конкуренції, означає, що уряд майже не вмішується в економіку.
Маркетинг – це комплекс заходів проти економічних криз і забезпечення відповідності попиту і пропозиції.
Проблеми “що, як і для кого виробляти” в командній економіці вирішуються автоматично.
Високий рівень інвестицій призводить до зростання продуктивності праці і стимулює створення нових продуктів та технологій.
Основна мета вивчення маркетингу полягає у тому, щоб досягнути успіху в підприємницькій діяльності.
Якщо маркетологи однаково трактують основні принципи маркетингу, то вони однодумці і в своїх політичних оцінках.
Студенти, які добре вивчили основи маркетингу, обов’язково будуть успішними бізнесменами, на відміну від тих, хто не засвоїв цю дисципліну.
Маркетингова політика, яка була успішно реалізована в одних умовах, може бути помилковою в інших.
Якщо практика засвідчує помилковість висновків, що витікають з економічного аналізу, то обґрунтованість теоретичного підходу, що використаний у ньому, також піддається сумніву.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома