Що є рушійною силою процесу навчання?
Які Ви знаєте різновиди педагогічних закономірностей?
До якого принципу ви віднесете правила: від легкого до важкого; від відомого до невідомого; від простого до складного?
До якого принципу Ви віднесете правило „Якомога частіше використовуйте питання „чому””?
До якого принципу Ви віднесете правило: у методах викладання відображайте методи наукового пізнання, розвивайте мислення учнів?
Диференційований підхід до учнів в процесі навчання – це:
Дати визначення поняття “дидактика”
Дайте визначення поняття “педагогічна задача”:
Головна мета виховної функції навчання:
Властивості особистості, які формуються в результаті активної навчально-пізнавальної діяльності і передбачають високий рівень умілості в певній частині діяльності – це:
Виховний і розвиваючий характер навчання, зумовленість навчання суспільними потребами, це:
Вихідні положення, на які необхідно спиратися в практичній навчальній діяльності – це:
Виділіть компонент процесу навчання
Наочність – це…
Дидактика – це:
Що слід розуміти під педагогічним принципом?
Що слід розуміти під педагогічною закономірністю?
Хто є засновником дидактики?
Які основні види навчально-пізнавальної діяльності школярів?
У чому відмінність дидактичного правила від дидактичного принципу? Оберіть правильну відповідь.
Що є предметом дидактики?
Що визначає характер сучасної дидактичної системи?
У чому відмінність дидактичного правила від дидактичного принципу? Оберіть правильну відповідь.
ДЯКУЮ ВСІМ ЗА УВАГУ! Хто молодець?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома