Хто з названих письменників перебував довгий час у Новопетровськім укріпленні та в Орській фортеці?
Т. Шевченко у вірші «Мені однаково, чи буду...» пише про те, що йому однаково
Тема поезії Т. Шевченка «Ой три шляхи широкії...» —
В уривку з вірша Лесі Українки «Давня весна»
Вона летіла хутко, мов стокрила,
За нею вслід співучії пташки!
використані художні засоби
Поет із поеми Лесі Українки «Давня казка» допоміг графові Бертольдо
У рядках поезії В. Сосюри «Васильки»
Одсіяють роки, мов хмарки над нами,
і ось так же в полі будуть двоє йти,
але нас не буде. Може, ми квітками,
може, васильками станем — я і ти.
найвідчутнішими є мотиви
За який патріотичний вірш В.Сосюру було звинувачено у націоналізмі ?
Установіть відповідність між поданим фрагментом і назвою твору
1 І гаї синіють ген на видноколі,
І синіє щастя у душі моїй.
2 «І погнався лицар хутко
Через доли,через гори,
І спинився під віконцем
У своєї Ізідори».
3 Співаймо пісні про кохання,
щоб не вмерло слово “Дунай”,
гуляймо весілля своїм дітям,
щоб не вмерло слово “коровай”,
4 Все ожило, усе загомоніло, —
Зелений шум, веселая луна!
Співало все, сміялось і бриніло.
А я лежала хвора й самотна.
А В. Голобородько «Теплі слова"
Б В.Сосюра „Васильки"
В Леся Українка, «Давня казка».
Г Леся Українка «Давня весна»
Д В.Підпалий «Зимовий етюд»
Установіть відповідність між рисами характеру героя та цитатою.
Поет. ( Леся Українка («Давня казка»)
1 «… поки я буду жити, А Талановитий
Не подумаю довіку Б Волелюбний
Зброї чесної зложити!» В Відданий улюбленій справі
2 «Та була у нього пісня Г Щирий у стосунках
І дзвінкою, і гучною, Д Жадібний
Бо розходилась по світу
Стоголосою луною».
3 «То моє багатство – панство
І розкішне, і просторе.
При всьому сьому багатстві
Я щасливий завжди й вільний»
4 «Ну, на се, – поет відмовив, -
Не надіюся я зроду.
Можу я знайти й без плати
Для приятеля пораду».
Хто з названих письменників з 10 років і протягом усього подальшого життя боровся з важкою хворобою?
Граф Бертольдо посадив Поета до в’язниці, тому що
той
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома