1) Обчисли математичний ланцюжок виразів.
2.1) Склади вирази й знайди їх значення.
Добуток чисел 7 і 8 збільш на 8:
2.2) Склади вирази й знайди їх значення.
Число 40 зменш на частку чисел 45 і 5:
2.3) Склади вирази й знайди їх значення.
Частку чисел 35 і 7 збільш на 38:
2.4) Склади вирази й знайди їх значення.
Число 100 зменш на добуток чисел 7 і 10:
2.5) Склади вирази й знайди їх значення.
Частку чисел 45 і 9 збільш у 7 разів:
3.1) Скільки лапок у одного павучка?
3.2) Скільки лапок у двох павучків?
3.3) Скільки лапок у трьох павучків?
4.1) Скільки зубців мають одні граблі?
4.2) Скільки зубців мають двоє грабель?
4.3) Скільки зубців мають троє грабель?
5.1) Обчисли.
8 ⋅ 8 =
5.2) Обчисли.
8 ⋅ 8 + 8 =
5.3) Обчисли.
8 ⋅ 9 + 8 =
5.4) Обчисли.
8 ⋅ 9 =
5.5) Обчисли.
9 ⋅ 9 =
5.6) Обчисли.
9 ⋅ 9 + 9 =
5.7) Обчисли.
72 : 8 ⋅ 6 =
5.8) Обчисли.
7 ⋅ 9 − 8 ⋅ 6 =
5.9) Обчисли.
80 : 8 + 81 : 9 =
6) У дев'ятьох таких посудинах заморозили лід. Після того, як кілька кубиків льоду взяли, у посудинах залишилося 63 кубики. Скільки кубиків льоду взяли?
7) Школярі випили 9 склянок яблучного соку, а виноградного - на 27 склянок більше. У скільки разів менше склянок яблучного соку випили школярі?
8) Вчителька накреслила на дошці 3 відрізки. Перший відрізок довжиною 8 см, другий - удвічі коротший, ніж перший, а третій - на 2 см коротший від першого. Яка сумарна довжина всіх трьох відрізків разом?
9.1) Підстав у схеми замість фігур відповідні числа й виконай обчислення.
9.2) Підстав у схеми замість фігур відповідні числа й виконай обчислення.
9.3) Підстав у схеми замість фігур відповідні числа й виконай обчислення.
9.4) Підстав у схеми замість фігур відповідні числа й виконай обчислення.
9.5) Підстав у схеми замість фігур відповідні числа й виконай обчислення.
9.6) Підстав у схеми замість фігур відповідні числа й виконай обчислення.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома