(Т.20-М.15) Урок 98. Множення та ділення чисел 8 і 9. Тест. Математика до стр. 216 (П. - Гісь/Філяк)

Додано: 29 квітня 2020
Предмет: Математика, 2 клас
Тест виконано: 29 разів
30 запитань
Запитання 1

1) Обчисли математичний ланцюжок виразів.

варіанти відповідей

А) 12;

Б) 9;

В) 5;

Г) 8.

Запитання 2

2.1) Склади вирази й знайди їх значення.

Добуток чисел 7 і 8 збільш на 8:

варіанти відповідей

А) 64;

Б) 56;

В) 58;

Г) 68.

Запитання 3

2.2) Склади вирази й знайди їх значення.

Число 40 зменш на частку чисел 45 і 5:

варіанти відповідей

А) 47;

Б) 32;

В) 49;

Г) 31.

Запитання 4

2.3) Склади вирази й знайди їх значення.

Частку чисел 35 і 7 збільш на 38:

варіанти відповідей

А) 66;

Б) 43;

В) 80;

Г) 42.

Запитання 5

2.4) Склади вирази й знайди їх значення.

Число 100 зменш на добуток чисел 7 і 10:

варіанти відповідей

А) 83;

Б) 30;

В) 117;

Г) 70.

Запитання 6

2.5) Склади вирази й знайди їх значення.

Частку чисел 45 і 9 збільш у 7 разів:

варіанти відповідей

А) 35;

Б) 43;

В) 61;

Г) 29.

Запитання 7

3.1) Скільки лапок у одного павучка?

варіанти відповідей

А) 10;

Б) 6;

В) 8;

Г) 7.

Запитання 8

3.2) Скільки лапок у двох павучків?

варіанти відповідей

А) 16;

Б) 20;

В) 18;

Г) 12.

Запитання 9

3.3) Скільки лапок у трьох павучків?

варіанти відповідей

А) 28;

Б) 18;

В) 24;

Г) 23.

Запитання 10

4.1) Скільки зубців мають одні граблі?

варіанти відповідей

А) 10;

Б) 9;

В) 8;

Г) 7.

Запитання 11

4.2) Скільки зубців мають двоє грабель?

варіанти відповідей

А) 20;

Б) 18;

В) 19;

Г) 16.

Запитання 12

4.3) Скільки зубців мають троє грабель?

варіанти відповідей

А) 30;

Б) 27;

В) 29;

Г) 25.

Запитання 13

5.1) Обчисли.

8 ⋅ 8 =

варіанти відповідей

А) 18;

Б) 28;

В) 72;

Г) 64.

Запитання 14

5.2) Обчисли.

8 ⋅ 8 + 8 =

варіанти відповідей

А) 72;

Б) 24;

В) 64;

Г) 16.

Запитання 15

5.3) Обчисли.

8 ⋅ 9 + 8 =

варіанти відповідей

А) 80;

Б) 72;

В) 64;

Г) 98.

Запитання 16

5.4) Обчисли.

8 ⋅ 9 =

варіанти відповідей

А) 81;

Б) 89;

В) 72;

Г) 68.

Запитання 17

5.5) Обчисли.

9 ⋅ 9 =

варіанти відповідей

А) 81;

Б) 99;

В) 18;

Г) 78.

Запитання 18

5.6) Обчисли.

9 ⋅ 9 + 9 =

варіанти відповідей

А) 81;

Б) 98;

В) 89;

Г) 90.

Запитання 19

5.7) Обчисли.

72 : 8 ⋅ 6 =

варіанти відповідей

А) 60;

Б) 56;

В) 64;

Г) 54.

Запитання 20

5.8) Обчисли.

7 ⋅ 9 − 8 ⋅ 6 =

варіанти відповідей

А) 25;

Б) 63;

В) 48;

Г) 15.

Запитання 21

5.9) Обчисли.

80 : 8 + 81 : 9 =

варіанти відповідей

А) 19;

Б) 1;

В) 28;

Г) 18.

Запитання 22

6) У дев'ятьох таких посудинах заморозили лід. Після того, як кілька кубиків льоду взяли, у посудинах залишилося 63 кубики. Скільки кубиків льоду взяли?

варіанти відповідей

А) 9;

Б) 8;

В) 10;

Г) 7.

Запитання 23

7) Школярі випили 9 склянок яблучного соку, а виноградного - на 27 склянок більше. У скільки разів менше склянок яблучного соку випили школярі?

варіанти відповідей

А) 9;

Б) 3;

В) 5;

Г) 4.

Запитання 24

8) Вчителька накреслила на дошці 3 відрізки. Перший відрізок довжиною 8 см, другий - удвічі коротший, ніж перший, а третій - на 2 см коротший від першого. Яка сумарна довжина всіх трьох відрізків разом?

варіанти відповідей

А) 22;

Б) 32;

В) 16;

Г) 18.

Запитання 25

9.1) Підстав у схеми замість фігур відповідні числа й виконай обчислення.

варіанти відповідей

А) 4;

Б) 7;

В) 12;

Г) 3.

Запитання 26

9.2) Підстав у схеми замість фігур відповідні числа й виконай обчислення.

варіанти відповідей

А) 4;

Б) 6;

В) 12;

Г) 2.

Запитання 27

9.3) Підстав у схеми замість фігур відповідні числа й виконай обчислення.

варіанти відповідей

А) 40;

Б) 36;

В) 42;

Г) 47.

Запитання 28

9.4) Підстав у схеми замість фігур відповідні числа й виконай обчислення.

варіанти відповідей

А) 10;

Б) 5;

В) 2;

Г) 15.

Запитання 29

9.5) Підстав у схеми замість фігур відповідні числа й виконай обчислення.

варіанти відповідей

А) 7;

Б) 8;

В) 9;

Г) 10.

Запитання 30

9.6) Підстав у схеми замість фігур відповідні числа й виконай обчислення.

варіанти відповідей

А) 4;

Б) 8;

В) 3;

Г) 18.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест