Творчість Шевченка поділяють на такі періоди (визначте всі можливі варіанти)
У жанрі послання написані такі твори Шевченка...
З якою метою Шевченко звертався до Квітки - Основ'яненка у своєму творі?
У творчості Тараса Шевченка переважають
Твір "І мертвим , і живим, і ненародженим..." за жанром-
"Цар волі" у поемі "Сон (У всякого своя доля...)" є алюзією на образ
Правильними є всі твердження, ОКРІМ:
Головна думка поеми Т. Шевченка «Кавказ»:
Тема трагічної долі жінки-матері порушується в усіх творах, ОКРІМ
Прикладом політичної сатири є твір
Рядки Т. Шевченка
"У всякого своя доля
І свій шлях широкий:
Той мурує, той руйнує,
Той неситим оком
За край світа зазирає… " є фрагментом із твору:
Словами із твору “І мертвим, і живим, і ненарожденним...”
”Прочитайте знову
Тую славу. Та читайте
Од слова до слова,
Не минайте ані титли,
Ніже тії коми,
Все розберіть...” Т.Г. Шевченко закликає своїх сучасників...
Словами «Реве та стогне Дніпр широкий…» починається твір Шевченка...
Визначте слова з Біблії, які стали епіграфом до твору митця «Сон»:
Для ранніх творів Кобзаря не є характерним:
Вірш “Росли укупочці, зросли” є зразком лірики
. Установіть відповідність між назвою твору та його жанром
1 “Кавказ”
2 “Причинна”
3 “У мертвим, і живим, і ненародженим”
4 “У нашім раї на землі”
А балада
Б вірш
В пейзажна мініатюра
Г політична сатирична поема
Д послання
Установіть відповідність між назвами творів та цитатами з них
1 “Доля”
2 “Сон”
3 “Ісаія. Глава 35”
4 “Кавказ”
А “І спочинуть невольничі
Утомлені руки,
І коліна одпочинуть,
кайданами куті”
Б “Споконвіку Прометея
Там орел карає”
В “Ми не лукавили з тобою,
Ми просто йшли. У нас нема
зерна неправди за собою”
Г “Настане суд, заговорять
І Дніпро, і гори”
Д “Он глянь, у тім раї, що ти покидаєш
Латану свитину з каліки знімають”
Установіть відповідність між уривками та художніми засобами
1 анафора
2 порівняння
3 алітерація
4 ліричні звертання
А “Така її доля…
О Боже мій милий”
Б “За кражу, за войну, за кров,
Щоб братню кров пролити просять
І потім в дар тобі приносять
З пожару вкрадений покров”
В “Цариця – небога, Мов опеньок засушений,
Тонка, довгонога”
Г “Та нетрями,
Та глибокими ярами,
Та широкими степами,
Та байраками”
Д “Борітеся – поборете,
Вам Бог помагає”
Установіть відповідність між уривками та художніми засобами
1 метафора
2 тавтологія
3 анафора
4 риторичне звертання
А “Реве та стогне Дніпр широкий,
Сердитий вітер завива”
Б “І в темній темниці голодом замучив”
В “Не вернуться сподівані,
Не вернеться воля”
Г “Не вернуться запорожці,
Не встануть гетьмани”
Д “Будеш, батьку панувати,
поки живуть люди…”
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома