1. Т.Шевченко вперше у світовій літературі започаткував такий різновид ліро-епосу
2. Фрескова будова властива твору Т.Шевченка
3. З якого твору Т.Шевченка рядки:"Не за Україну, /А за її ката довелось пролить /Кров добру, не чорну. Довелось запить /З московської чаші московську отруту!"?
4. Ліричний герой у бурлескній масці простака у творі
5. Який художній засіб використано у рядках: "Лети ж, моя думо, моя люта муко, /Забери з собою всі лиха, всі зла..."?
6. Міфічний образ Прометея використано у творі
7. Метафоричний образ "цар волі.../Штемпом увінчаний" ототожнений з образом
8. Словами "Якби ви вчились так, як треба, /То й мудрість би була своя" автор звертається до
9. Який художній засіб у рядках: "І потече сторіками /Кров у синє море"?
10.За словами І.Франка, "сміливим маніфестом слова проти темного царства" є
11. Фантастичний політ оповідача за совою здійснювався над
12. Брав участь в оформленні рукописного альбома "Wirszy T. Szewcznka"
13. Укажіть зайвий твір
14. Огниста інвектива проти "темного царства...найкраще свідоцтво могутнього, усеобіймаючого, щиролюдського почуття нашого поета" - це
15. Багатогранність образу автора: то юродивий, то пророк, то апостол-проповідник у творі
16. Рукописний альбом, до якого ввійшли твори "Кавказ", "Сон" ("У всякого своя доля..."), "І мертвим, і живим..." та ін. мав назву
17. Укажіть твори, які мають епіграфи
18. Укажіть засоби сатири
19. Прийом свідомого порушення правдоподібності у творі - це
20. З якого твору рядки: Учітесь, читайте, /І чужому научайтесь,/ Й свого не цурайтесь..."?
20. Укажіть твори, які не належать до аналізованого періоду творчості Т.Шевченка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома