Зображення загарбницької війни Російської імперії на Кавказі - тема твору, з якого взято рядки
Образ гетьмана Полуботка наявний у творі
Слова "Аще кто речет, яко люблю Бога, а брата своего ненавидит, ложь есть" (Соборное послание Иоанна) - це епіграф твору
Словами "У всякого своя доля//І свій шлях широкий;// Той мурує, той руйнує..." почиється
Визначте рядки з послання "І мертвим, і живим, і ненарожденним землякам моїм..."
Рядки з поеми Т.Шевченка "Кавказ" "Слава! Хортам, і гончим,і псарям, і нашим батюшкам царям слава" пройнято
Прийом контрасту Т.Шевченко використав у творі
Сатиричний художній прийом у літературі, заснований на явному спотворенні, перебільшенні чи применшенні зображуваного, на поєднанні різних контрастів: фантастичного з реальним, трагічного з комічним називається
В описі Мов опеньок засушений,
Тонка, довгонога,
та ще, на лихо, сердешне,
Хита головою - використано засіб сатири
За родовою характеристикою твір "Сон" Т.Шевченка
Порушено відповідність між цитатою і твором
Порушено відповідність між образами й твором
Україна, Нева, Глухів, Москва - це топонімічні назви, згадані у творі, рядками з якого є
Не за Україну,
А за її ката довелось пролить
Кров добру, не чорну героєві твору Т.Шевченка
"Сміливим маніфестом слова", "першим у Росії сміливим і прямим ударом на гниль і неправду кріпацтва" назвав і.Франко такий твір Т.Шевченка
"Огнистою інвективою" назвав І.Франко" твір Т.Шевченка
Тарас Шевченко критикує українську еліту, байдужу до свого народу, у творі
Слова "Хто дасть голові моїй воду й очам моїм джерела сліз, бо плачу я день і ніч над забитими..." , узяті із книги біблійного пророка Ієремії, служить епіграфом до твору
Рядками з поеми "Кавказ" є
Підзаголовок Комедія має твір
На ілюстрації зображений образ-символ із твору
Сцена генерального мордобитія передає сутність царської політики самодержавства у творі
Порушено відповідність між афоризмом і назвою твору
У рядках
Так із його, сердешного,
Кров, як воду, точить - використано художній засіб
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома