Т. Шевченко "Думи мої..." (1847), "Мені однаково, чи буду...", "Ой три шляхи широкії..."

Додано: 19 жовтня 2023
Предмет: Українська література, 8 клас
11 запитань
Запитання 1

1. Свої думи Т. Шевченко називає (поезія "Думи мої..." 1847):

варіанти відповідей

важливими

єдиними

хвилюючими

серйозними

Запитання 2

Годину, в якій живе Т. Шевченко, він називає (поезія "Думи мої..." 1847):

варіанти відповідей

щасливою

відповідальною

лихою

темною

Запитання 3

Зі своїми думами (поезія "Думи мої..." 1847) Шевченко хоче погуляти:

варіанти відповідей

неподалік від Аральського моря

по Україні

у степу

вздовж річки

Запитання 4

Зі своїми думами (поезія "Думи мої..." 1847) Т. Шевченко хоче:

варіанти відповідей

заплакати

залишитися вільним

здобути незалежність України

померти

Запитання 5

Поетові байдуже, де він (поезія "Мені однаково..."):

варіанти відповідей

писатиме власні твори

зможе оселитися

буде жити

перебуватиме в ув’язненні

Запитання 6

Т. Шевченко хотів, щоб батько з сином (поезія "Мені однаково..."):

варіанти відповідей

оберігали традиції українців

молилися за Вкраїну

допомагали знедоленим

захищали рідний край від ворогів

Запитання 7

За жанровою спрямованістю «Мені однаково, чи буду» Т. Шевченка — лірика:

варіанти відповідей

громадянська

пейзажна

інтимна

філософська

Запитання 8

Шевченко був заарештований за участь у...

варіанти відповідей

Кирило - Мефодіївському товаристві

Просвіті

Слов'янофільському гуртку

Братстві Тарасівців 

Запитання 9

Три шляхи широкії у творі ("Ой три шляхи широкії"):

варіанти відповідей

переплелися між собою

розбіглися хто-куди

докупи зійшлися

символізують щасливу долю народу

Запитання 10

Які дерева не прийнялися після того, як брати пішли з України

на чужину ("Ой три шляхи широкії...")?

варіанти відповідей

клени

ясени

дуби

яблуні

Запитання 11

Наприкінці твору три шляхи широкії:

варіанти відповідей

змиті дощами

терном заростають

тужать за братами

розруйновані і сльозами народними политі

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест